velgen spuiten
hallo allemaal,
ik heb thuis een setje KING velgen, geen idee of dit bekende velgen zijn. ik vind ze in ieder geval mooi. ik ben gister eens begonnen met de velgen schoon te maken. wil ze er binnenkort onder hebben. de banden liggen eraf. er zit heel wat stoepschade op. ik heb ze lichtjes vlak geschuurd. tijdens het schuren kwam er een geel/bruin achtig laagje onder vandaan. geen idee wat dit is. nu wil ik de velgen weer helemaal opnieuw spuiten maar moet er op de kale alluminium plekken nog een laag op ofzo i.v.m. hechting??? foto's komen nog |
Het mooiste is om een aluminium hechtprimer te gebruiken ........is niet nodig
|
ik heb er eerst een spuitplamuur opgespoten ! werkt ook goed !
|
stralen en moffelen kan ook. 45euro per velg. zie andere topic. is bikkelhard. en makklijk schoonhouden. Tast ook de verf niet aan(remstof)
|
hoop dat ze het nu doen
|
Quote:
alleen maar kruisjes |
zijn de foto's niet te zien?
|
jawel
|
nu wel
|
oef hahaha dat was effe bikkelen met dat stukje gereedschap of niet :wink:
|
Quote:
en maar peutere :tongue: |
Quote:
respect hahaha :D |
Quote:
maar nu heb ik dus dat die plekken waar ik heb geschuurd en heb zitten porren dalletjes zitten. is dit met kneedbaar vulmiddel of eenander soort spul weer netjes vlak te krijgen? heb geen draaibank waar ik het hele zooitje kan afdraaien, HELAAS |
is plamuur geen oplossing?
|
Quote:
Zou hem Menie aanraden René is vet joh hahaha :biggrin: |
blijft al dat spul wel zitten dan? niet dat het over een paar weekjes weer gaat bladeren
|
Dat gele laagje is je primer....
Je gebruikt trouwens wel een raar stuk gereedshap om je verf te verwijderen, met afbijt en schuurpapier gaat het een stuk aanvoudiger als met een nieten verwijderaar, plus je beschadigd je velg niet Suc6 |
Quote:
:tongue: dat was alleen om de gebladerde stukken weg te halen. de rest deed ik met schuurpapier ;) maar jah, de krassen waren zo diep dat ik tot een stuk op het alluminium heb zitten schuren. ik wil dat in het midden weer recht maken, maar hoe?? |
gewoon goed in de verfafbijt zetten, daarna nog beetje schuren. dan spuiten en je bent het mannetje!
suc6 |
wou al zeggen..je hebt bijna nog niks aan die velgen gedaan... ff in de afbuit..helemaal kaal en dan opnieuw in de primer en spuiten die hap..
|
All times are GMT +1. The time now is 14:10. |