Golf 1 20VT met schade
Te koop wegens omstandigheden
in originele kleur mexico beige Golf 1 20VT met lichte achterschade op kenteken goedgekeurd door RDW 150pk op papieren golf 1 rijdt en schakelt 100% goed zonder problemen motor komt uit een Audi A3 bwj 1999 engelse auto 42.000 mijl gelopen versnellingsbak is een 020 bak uit een golf 3 AAZ MOTOR bakcode is CHD dezelfde overbrenging als een 4T kabelboom is van de audi motor zelf opmaat voor golf 1 gemaakt door PEWI VW TEAM computer is origineel ook van audi a3 vrijgeschakeld en gechipt dor VVT tuning OBD stekker aanwezig vor het uitlezen als het nodig is selfmade downpipe met kat van een audi TT Intercooler mercedes sprinter vanaf de kat is van supersprint voor golf 1 16V schijfremmen voor golf 1 gti 239 mm schijfremmen achter girling 36 van scirocco 16v 9 inch rembekrachtegir met hoofdremcylinder van een golf cabrio 1992 vdo meters alle 3 werkend oliedruk,olietemp en voltmeter ronal turbo 15 met goede 195/45/15 banden schade achter sinds kort alleen paneel is ingedeukt ik heb er geen tijd meer voor om hem te herstellen sinds de schade ook getik van de uitlaat op stabilisator stang voor . vraagprijs 4500,- auto staat in nijmegen voor vragen bel me Dennis 0618-986842 |
inruil jetta 1 mogelijk
|
hey met michel ik wil een bod doen op de golf mag zonder wielen deuren
enzo interieur juist de kas en mekanic 3000 euro wel na een testritje he :) |
Prijswijzeging doorgevoerd nu Vraagprijs 4500,-
|
up..
|
prijs bespreekbaar
|
Wat is de minimale prijs?
|