RH ZW1 4x100 met originale rh adapters!
Te koop!
Een set RH ZW1 volledig geleverd met 4 originele 25mm RH adapders met steek 4x100 (zowel velg als naaf) die opgeknapt dient te worden. De velgen zijn nog helemaal standaard en voorzien van de originele verflagen. De randen zijn nog van fabriek uit gepolijst. Om de velgen zitten 4 banden van het merk champiro hpx in de maat 205/40. Dit betreft een setje met steek 4x100 met daarbij 4 originele rh adapters bijgeleverd. De meeste aangeboden setjes zijn oftewel steek 5x112 of ze hebben geen originele rh adapters bijgeleverd. Dit betekend dat dit setje relatief duur is vergeleken met andere setjes RH ZW1. Dit wil dus zeggen dat dit setje volledig opgeknapt een veel hogere marktwaarde zal hebben en minimaal rond de €1500 zal liggen. Dit setje mag weg aangezien ze al een tijdje op zolder liggen en ikzelf er niet aan toe kom. Wat moet er opgeknapt worden? - Randen polijsten en afdraaien ivm stoeprandschade of voorzien van nieuwe randen als je de velgen breder wil maken. - Hart van de velg staat nog in zijn originele lak en ziet er gewoon netjes uit voor dagelijks gebruik. Indien je velgen in showroomstaat wil hebben zou je ze opnieuw kunnen spuiten of coaten. Specs - 17inch - 4x100 (erg zeldzaam) - 60ET - 8J (origineel, breder te maken met nieuwe randen) - 4x originele RH adapters 4x100 zowel velg als naaf Velgen compleet met adapters en banden €700 :thumbup: (velgen worden niet zonder banden en/of adapters verkocht!) Foto's :thumbup: |
Hop!
|
Ze liggen er nog steeds...
|
Heb zeker intresse indien mijn porsche c2 verkocht graken, toevallg geen intresse ?
7 en 8x16 verdicht met adaptors en goeie banden 1250 euro |
Mijn oude velgen :P
PM me anders even , wil ze terug kopen wat je ervoor betaald hebt aan mij ;) |
Even terug in het zicht plaatsen..
|
omhoog ermee!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:13. |