![]() |
project overdose etten leur
was wel gezellig, beetje zeikweer. stonden een paar mooie wagens en heel veel meuk :D
hier mijn foto's: |
staat wel leuk spul tussen zo te zien
|
hey die laatste cabbie dat is mijn trotse bezit hahha was slecht weer maar wel mooie bakkie's gezien
|
Ben vandaag ook ff naar "Overdose" geweest......en heb idd een overdose aan plastic en gaas gezien :D
Moest ff bij "golf classic" van het forum een setje heldere golf I koplampen met kruis ophalen voor het kubel project :cool: In tegenstelling tot mattheo heb ik nog wat "andere plaatjes" geschoten !! Was echt ontzettend druk.....en had t al snel gezien :o Gert, nog bedankt voor de koffie !! |
Quote:
Mooie wagen dan. Verder leuke foto's inderdaad, maar niet echt fijn weer zo te zien :p |
zulke winkels wagens hebben ze ook bij de albert hein ...
|
Cool !! een kadett met een corrado bumpert
|
:biggrin: WAT EEN BAGGER!!!!!!!!!!!! :biggrin:
|
In de reflectie ven de achterklep zie je trouwens een gele kever staan :eek: :rolleyes: :wink: :biggrin:
|
Wat een troep! Meer een Tupperware party dan een auto meeting :rolleyes:
|
Fout bezig ?!?! meestal vind ik het foute wel goed, alleen dit vind ik ook te ver gaan .. sommige kennen hun grenzen ook niet, :biggrin:
|
![]() past mooi in die flip flop tigra! :D :D :D :D :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
Quote:
zo martijn, nieuw member van je fanclub |
Zelf die kat op de achtergrond schrikt ervan hahahahaha
|
:D :biggrin: :biggrin: :biggrin:
psiesss! lekker ding of nie dan!? hahahaaa |
![]() deze past ook nog wel in de rij! :D :D :D :D :D :D |
Quote:
tja, het is en blijft je "moeder" he? :biggrin: |
hahahaha, heb nog wel een paar dames gezien die er "bijna" zo bij liepen :D :D
|
Ik snap het niet meer. Ze proberen allemaal van hun Duitser een Jap te maken. Koop een honda en lijm daar zulke bumperkits onder! En wat is het met al die Tigra's??
|
zij/ hij kan tenminste wel zeggen dat ie een poes heeft, is er niet gelogen
|
All times are GMT +1. The time now is 15:34. |