![]() |
SHIFTER147
Hoi allemaal !!
Ik ben sinds 5-11-11 eigenaar van een mooie zilver/grijze MK3. Ik zal mezelf eerst even voorstellen: Mijn naam is Peter en op dit moment 21 jaar. Ik woon in Haarlem vanwege mijn studie maar kom "officieel" van Texel. Studeer nu Engineering, Design & Innovation op de Hogeschool van Amsterdam. Ik heb de VW Golf MK3 uit 1997 van de Oma van mijn vriendin overgenomen. Het is een Golf MK3 die goed onderhouden is en van een echt oud vrouwtje is geweest :D De golf is in zeer goede staat en heeft altijd zijn beurten gehad bij de VW dealer en heeft een nette 51500 km. De Golf MK3 is nog helemaal standaard maar er gaan her en der nog wat dingen verandert worden. Ik wil het niet overdreven hebben maar gewoon mooi stijlvol. Ben van plan om verschillende originele VW accessoires toe te voegen. Hoe ik de auto kocht: ![]() De huidige staat van de auto ![]() Toekomstige wensen Mechanisch
Elektrisch
Optisch
Dit is hem voorlopig even, als er meer updates zijn dan zal ik ze bijwerken hier. Misschien kom ik jullie nog wel tegen op een meeting. ;) Groeten Peter!!! |
Heb een einddemper gevonden, dit gaat hem worden.
Nu nog even wachten totdat hij binnen is en dan zal ik foto's maken als hij eronder zit :D ![]() |
29-11 mijn bijrijder airbag en bijhorende dashboardkastje binnen gekregen !! :D
Net de airbag en het bijhorende dashboardkastje ingebouwd :D Moet alleen het dashboardkastje nog even schoonmaken. En hier komt later nog led verlichting in :E |
All times are GMT +1. The time now is 20:51. |