MkIV op Eibach Sportline icm 18''..?
Kan/wil iemand mij helpen aan foto's van een Golf MkIV op 18 inch velgen icm een Eibach Sportline verlaging. zoekresultaten via google leveren mij niet echt het gewenste resultaat op... misschien dat iemand hier op het forum deze combi heeft? Ik wil mijn MkIV verlagen met een set Eibach sportline veren,dit zou +- 4 á 5 cm moeten verlagen....echter zou ik eerst eens willen zien hoe dit er onder de auto uit zal/gaat zien alvorens ik dit aan ga schaffen....twijfel nog. zou nl ook wel een schroefset willen,....maar is voor onder een daily en wil daar geen €800 tot €1500 voor uitgeven :rolleyes:
alvast bedankt :thumbup: vr,gr Guido |
heb nog wel een mooi setje velgen te koop! valt precies aan de ondergrens van de bedragen die je opnoemt! :)
hier is de advertentie! verder.. mijne is 7 of 8cm verlaagd.(schroefset dus weet niet precies) |
Quote:
Velgen heb ik al.....komt bij mij maar 1 merk velg onder ;) :D maar centimetertje of 4,5 á 5 zakken zou hem niet misstaan denk ik ;) :cool: @ Rick.gaat mij meer om de verlaging. en velgen bij de aanbieder op jou foto hoef/wil ik absoluut niet :tongue: |
Quote:
WAUW!!!!!!!!!!! dit is precies hoe ik hem wil hebben! :eek: :cool: :wow: THANKS! :thumbup: hoeveel cm heb je hem verlaagd volgens fotosjop Rick...:D |
Quote:
Ontzettend bedankt Rick! :thumbup: géén idee óf je daar uberhaubt achter kan komen in Photoshop,heb daar hélemaal geen verstand van..... maar met dit resultaat ben ik al héél tevreden! super! precies zo wil ik hem hebben.....:wuv: ;) |
dat zal een 5 a 6 cm zijn.
had vroeger ook verlagingsveren onder m'n bora van H&R, mag je gratis komen halen is wel zonder schokdempers gr jeroen |
Ik heb Eibach veren onder m'n mk4 liggen, maar dit is met 17". Ik vind hem achter voor het mooie met 17" iets te hoog staan, maar voor ben ik qua 'daily' rijhoogte best tevreden.
Ter info, velgenmaat is 17" 8J met 225/40 banden. Foto's heb ik in onderstaand draadje staan (ff makkelijker dan kopieren); http://www.volksforum.com/forum/sho...ight=daily+golf Meer foto's kan ik altijd voor je vragen. PM maar als het nodig is |
Quote:
TOP Rick! ontzettend bedankt!! :thumbup: |
Eibach veren -4 cm, wel op 19 inch. Uiteindelijk toch over gestapt op schroefset.
|
da's niet veel gezakt Juurne...?
denk dat dit de ''normale'' Eibach set is geweest ipv de ''sportsline'' :rolleyes: welke schroefset is er uiteindelijk onder gekomen dan? |
Als je even met KSC import belt kunnen zij je wel vertellen wat de verlaging gaat doen.
Zij kunnen de maten opvragen , gemeten tussen het hart van de naaf en de spatbordrand. |
Quote:
:thumbup: |
de gewone Eibach gaat idd tot zo'n 3 cm, zoals dus hierboven getoond is! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 18:46. |