Idee voor velg kleur of combo?
ik ben mijn huidige velgen een opknapbeurt aan het geven.
en ga ze dus ook opnieuw spuiten. hebben jullie tips voor kleuren of kleurcombo's? komen onder n magic pearl black MK4 |
Antraciet !
|
de 5 spaken in de kleur van je auto en de ring er omheen in de kleur zoals t nu is
|
Quote:
ik dacht ook aan de spaken zijdeglans zwart en de rest hoogglans zilver.... is best veel zilver aangezien t 225 is |
225? Ga je je band ook zilver spuiten ofzo?
|
ga je t zelf doen of laat je t doen?
|
ja 225 is de band i know,,
maar velf zelf is ook erg breed/diep. ja ik ga het zelf doen.. met een goede voorbereiding is dit goed te doen. |
Quote:
Staat zeer gaaf onder een zwarte auto. 2 kleuren lijkt me niet mooi omdat het model velg er naar mijn mening niet geschikt voor is. |
Quote:
ja daar was ik zelf al bang voor het is natuurlijk geen BBS maar OZ :P iemand een kleur code voor antraciet? dan kan ik eens wat uitvogelen.. meer ideeën zijn zeker welkom !! |
roze, paars, blaauw, gifgroen
|
Quote:
lekker origineel, voor zulke opties bel ik pipo de clown wel |
Quote:
antriciet is lekker origineel ;) |
Quote:
ik ga ook niet voor meest orifineel, dan reed ik wel op vierkantewielen ;) ik ga voor net even anders en lekker mooi onder een zwarte golf :P |
Ik zou niet kiezen voor zwart! Valt compleet weg op een zwarte auto. Antraciet op een donkere auto is een goede keuze IMHO.
|
Quote:
ben ik het mee eens, heeft iemand een kleurcode van antraciet? of ik zag iets van gunmetal lijkt me ook nice.. maar ik kan de juiste kleurcode maar niet vinden |
|
Quote:
dat klopt.. maar welke is nu antraciet, en welke is gunmetal want ik denk niet dat die in een RAL code terug komt. |
weet iemand,
waar ik ge kleur Gunmetal kan vinden ? ik vind niets op google, behalve modelbouwwinkels. |
Quote:
antraciet is niet echt een kleurnummer van , is gewoon een bepaalde tint grijs. Gewoon een wat donkere kleur grijs uitzoeken welke je mooi vind ;) |
Quote:
net bij de lokale verfwinkel geweest..... spuitbussen mengen deden ze niet,, ze ging contact opnemen met de leverancier.. ben benieuwd. |
All times are GMT +1. The time now is 13:24. |