Vraagbaak / repair manual
Ik ben op zoek naar een vraagbaak voor de Type3 (Fastback), maar na enig zoekwerk op een aantal NL'se advertentiesites kan ik er helaas geen vinden. Bestaan ze wel, in het NL's? Zo ja, waar zijn ze verkrijgbaar? :confused: Of moet ik voor de techniek maar een Kever vraagbaak aanschaffen?
Alle info is welkom, ook links naar technische websites omtrent de Type3. Thx! |
Vorige week stond hij er nog, wanneer halen jullie hem op? En Haynes heeft een vraagbaak maar dat is Engels.
|
Quote:
ik heb een komplete kopie van de orginele werkplaatshandboeken is nogmaals te kopieren hoor zijn twee ringbanden vol...dus als je een kopieer apparaat in de buurt heb mag je hem lenen hoor |
Ow, dat zou helemaal perfect zijn. Opsturen wil je zeker liever niet ? Dan kan ik hem kopiƫren en naar je terugzenden (in bubble-wrap verpakking, wel zo veilig).
@Ernst, binnen nu en een maand, datum staat nog niet vast, eerst iemand vinden met een autotrailer. |
Quote:
kom je wel eens naar de cruisenight in zevenhuizen ?? dan kan ik het daarmee naar toe nemen han je het altijd nog terugsturen of een maand later mee terug nemen... |
Welke van de 4 Zevenhuizen in NL is dat? Dan kom ik daar weleens naartoe, spreken we wel wat af. Hoe vaak is die meeting daar, maandelijks?
|
elke eerste dinsdagavond van de maand in zevenhuizen bij rotterdam in de buurt de eerste begint weer op 5 april.....
|
Ik heb het in de agenda gezet, ik laat je t.z.t. nog wel even weten of ik wel/niet ga.
|
All times are GMT +1. The time now is 16:54. |