![]() |
dashboardproblemen!
goedendag allemaal,
sinds enige tijd heb ik een Jetta GL MKII uit 1988, en het is echt een topbakkie. alleen zijn er een paar kleine probleempjes, zoals bijna alle wat oudere autos wel hebben. het grootste probleem is met mijn dash, een deel van de verlichting werkt niet, waaronder het lampje boven mijn snelheidsmeter. ook de verlichting bij de kachelhendels werkt helaas niet mijn vraag: is dit te vervangen en zoja, hoe volgend probleempje: mijn snelheidsmeter werkt gewoon naar behoren, maar mijn kilometerteller en dagteller doen helaas helemaal niks. weet iemand de oorzaak en of dit te repareren is? mvg Sander |
Quote:
Lampjes van de teller zijn los verkrijgbaar, moet je even de teller los halen. Als je snelheidsmeter wel werkt maar het totaal aantal km en trip teller niet is waarschijnlijk je teller kapot. Zou gewoon ergens een tweedehandse vandaan halen. |
Van de tellerunit is een los lampje en die van de kachel schuifjes zou ik opzoek gaan op de sloop naar een compleet unit of je moet handig zijn om er een lampje in te solderen.
Die gaan vaker stuk namelijk. Succes |
All times are GMT +1. The time now is 16:04. |