Rbos
Hallo,
Ik ben Rik Bos en woon in Sellingen Mijn hobby`s zijn voetballen,biertjes nuttigen en met auto bezig zijn Toekomst plannen: zoveel mogelijk bezig zijn met Oldtimers Deze foto`s zijn van april 2011 Andere foto`s komen nog. De plannen zijn alles wat er aan vernieuwd moet worden wordt vernieuwd, Roest verwijderen,uitdeuken en dan Spuiten de originele kleur komt er weer op (LD1A) Zit nog te piekeren om hem zo te laten of om hem nog even met de bek op de grond te leggen met verbreed staal eronder |
welkom. leuk ding! helemaal origineel:) wat zijn je plannen?
|
Leuk kleurtje.
@ Roy: Plannen staan vermeld tussen de foto's Quote:
|
ey, aine oet Zeln!
Leuke golf Rick...gave kleur:) |
Zeker gaaf kleurtje, en ik zeg plat op de buik blijft toch het mooist :D
|
Quote:
Ik had de plannen er even tussen gezet dat stond er toen nog niet tussen ;) |
Welkom man, al goed bezig zie ik! Dat wordt weer een nette mkI :thumbup:
Ik zeg plat gooi'n sowieso! :D |
He Rik, welkom op VF.
Laag en wat bredere wielen zou ik ook zeker doen. Bij welke schadebedrijf staat ie ?? Pruijsscher ?? |
welkom, plat met verbreed staal zal hem zeker goed doen!!
|
:thumbup: Welkom!! weer een erbij :thumbup:
|
Als hij/zij klaar is, zul je er veel plezier aan gaan beleven, buiten dat je de opknap werkzaamheden misschien ook leuk vind!
Mooi geel is niet lelijk, neem golf1bart en bprijs zijne maar als voorbeeld. |
Quote:
Top bedrijf :) |
Dinsdag ga ik velgen halen.
Ik ga ze verbreden en daarna poedercoaten Iemand een idee wat het leukste staat kwa hoeveel J de Et en Banden maat.. |
Quote:
Klopt, goeie gozer die Robert. Heeft mijn GTI ook gespoten. Als die straks klaar is dan zal ik hem eens met een bezoekje vereren dit voorjaar !! Doe hem de groeten (rode Golf 1 GTI, dan weet ie het wel) !! |
Even weer een update
|
Ik vin mooi:D, succes met het opbouwen
|
mooie kleur....
|
Ha Rickie miejong,
Komt lekker schot in zo :thumbup: Wordt vast wel wat moois ;) Kinst al boovn t stuur uutkiekn? :D |
|
Quote:
een paar kussentjes en klaar :D |
All times are GMT +1. The time now is 22:05. |