Matzwarte Golf 1 1982 MAG DICHT !
Te koop
Volkswagen Golf I Bouwjaar 1982 Motor*: 1600 cc diesel Kilometerstand*: ± 140.000 km Versnellingsbak*: 5-versnellingen Kleur*: matzwart met satijngrijze sierbaguettes Pluspunten*: vernieuwde originele vering + opnieuw uitgelijnd onderzijde auto behandeld groot onderhoud van de motor gehad nieuwe uitlaat einddemper VDO olietemperatuurmeter (aansluitingen voor voltmeter en watertemperatuur reeds aanwezig) GTI voorspoiler ZENDER kofferspoiler GTI interieur nieuwe vloermat nieuwe batterij en spanningsregelaar alternator nieuwe thermostaat Minpunten*: synchromesh van 2e versnelling is versleten dakhemel is achteraan gescheurd Voor de rest staat de auto volledig in originele toestand*! De auto staat momenteel in "rally-look", maar dat kan indien gewenst verwijderd worden. Keuring*: gekeurd in juli 2011 als oldtimer Auto is te bezichtigen in Jabbeke (West-Vlaanderen) - België Prijs*: 2500 € of een goed bod Foto's: |
up
|
Prijsaanpassing: 2250 €
|
up
|
golf
hallo,
ik vroeg me af of je nog steeds je auto had? m.v.g chris |
Quote:
Heb ik nog, maar zijn al verschillende onderdelen van weg. Interieur, bumpers, vlotter mazouttank zijn al weg. Alle andere onderdelen zitten nog gemonteerd op de wagen Indien nog interesse, prijs voor de rest bedraagt 1500 euro. |
hej
Oftewel heb dan eigenlijk alleen een rijdende koets met een motorblok? Moet je wel ff je advertentie aanpassen. Ik zoek namelijk een golf 1 die volledig is . bedankt voor je reactie. gr |
slotje
|
All times are GMT +1. The time now is 22:27. |