SALE! Nieuwe foto's!
Kruiskoplampen golf 2. 40 euro. SOLD!. Sold. Centra pepperpots steek 4x100 14 inch 6J et 48. 100 euro. SOLD. Set golf 1 achterlichten met 1 reserve. 25 euro. Twee bakken met golf 2 spullen, 2 sets originele achterlichten, 1 blauw, een aantal spiegels, gordels en nog wat ander klein spul. 25 euro. Ats teledails, 4 gaten ipv de vaker vookomende 5 gaten. Steek 4x100 6J et niet bekend. 75 euro. |
Die mistlampen vind ik wel c00l :) hoe zijn die aan te sluiten, of beter gezegt, hoe wordt dat meestal gedaan? Passen neem ik aan ook onder golf 2?
|
Passen overal op, zijn unniversele, geen idee er voorbereiding op je auto zit voor mistlapmen.
|
is de interieur voor een 3 of 5 deurs?
geen beschadegingen? |
5 deurs, zonder panelen met een brandgaatje in de achterbank, vandaar de scherpe prijs.
|
passen die koplampen in een golf 1???
|
Ff ter info: zitten die ringen los op die kruiskoplampen ???
Grtz.................. LRR |
Quote:
Waren voor golf 2, geen idee of ze in een golf 1 passen. |
Quote:
Bedoel je de buitenste zwarte ring? Die om het glas zit? |
Het lederen interieur is voor een 4 deurs, stoelen klappen niet, maar dat is schijnbaar simpel te maken.
|
Quote:
is de bekleding er makkelijk af te halen zonder beschadegingen of moet je dan heel die stoel slopen zowat? |
Quote:
Schijnen een soort van hoezen te zijn, misschien dat er iemand is die er meer vanaf weet? |
k zou t namelijk wel uit elkaar durven halen maar dan moet ik wel weten dat het ook enigzins mogelijk is, beetje proberen is nooit verkeerd maar toch..zonde als je t er mee verprutst toch?
|
Idd zonde als je het sloopt :). Tjaap had geloof ik ervaring.
|
als dat interieur nu 175 kostte was je het kwijt... :p
|
Quote:
Als je de pepperpots erbij neemt voor het totaal van 300, dan is het ok ;) |
dan heb je wel mooie wielen voor je jetta thom ;)
|
Quote:
Rene, jij mag ze ook kopen hoor :) Doe een bod. |
Omhoog!
|
lederen zetels
hallo heb je de lederen zetels nog voor een golf2?ben wel geintresseerd maar kun je me je gegevens eens doorsturen?dank bij voorbaat grtz
|
All times are GMT +1. The time now is 00:02. |