difrentieel klinknagels eruit gesprongen kosten?
hallo..
ik heb nu sinds 4 maandjes mijn golf en nu is bij 170.000 mijn diffrentieel/versnellings bak pot gegaan.. ga nu mijn bak laten reviseren.. iemand een idee met wat me dit zou mogen kosten..? zodat ik ongeveer een schatting heb en dus niet veel teveel ga betalen.. en t beste is denk ik mijn eigen bak gewoon laten reviseren en niet gewoon maar een andere te pakken als ik al een beetje goed gelezen heb hierzo. hoor graag de reactie's alvast bedankt :thumbup: en t gaat hier om een mk4 1.8 gti |
ligt er aan wat er allemaal kapot is. heb nog wel een 1.8t bak liggen 190dkm pb maar bij intresse.
|
Of je bak nog te reviseren is en wat de kosten hiervan zijn hangt helemaal af wat er allemaal kapot is, is je diff door de behuizing heen gegaan heb je zoizo een andere nodig.
Met een ruil revisie bak is ook meestal niks mis mee, het hangt helemaal van het revisiebedrijf af. Je hebt er helaas ook een aantal welke de bakken zo goedkoop mogelijk proberen te maken. |
Als het goed is heb je al een gereviseerde bak van 1000 euro.
Dan heb je een jaar garantie er op. |
Volgens mij heeft een 1.8T helemaal geen klinknagels.. Alleen de 1.9SDI en de 1.4 en de 1.6 motoren met stangschakeling..
|
Zelfs de bus bakken hebben klinknagels,alleen dikker en meer.
|
All times are GMT +1. The time now is 05:48. |