My Precious
Beste mensen,
Ik ben Danny Fredrix 27 jaar oud en woon in Geleen (Limburg) Zelf ben ik oprichter van Custom Cars. Mijn beroep is taxichauffeur en hoop ergens volgend jaar mijn eigen taxibedrijf te hebben. Verder ben ik nu ruim 7 jaar actief in de Tuning Scene. Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een VW Passat 3BG Variant dit wordt ook mijn taxi uiteindelijk. De passat heeft orgineel xenon verlichting,clima tronic,stoelverwarming lederen interieur,cruise control De wagen is voorzien van een 1.9 TDI met 130 PK (sportline uitvoering) Tot zo ver mijn verhaaltje. Willen jullie meer weten vraag gerust. Zo was hij toen ik hem kocht. Toen heb ik de volgende dingen veranderd: De ramen laten tinten. Korte antenne Witte LED kentekenplaat verlichting Bosch xenon blue stadverlichting 18" Evolution velgen 20 mm FK Steekadapters Ruitenwisser achter verwijderd Passat en TDI eraf gehaald Zo staat hij er nu bij: |
Strakke taxi :)
|
he danny, je zult hier nog veel bekenden tegenkomen! :thumbup:
groeten matt |
Quote:
Daar geloof ik niks van :D @ Danny, welkom hier :thumbup: |
Lijkt me idd sterk dat hier bekenden zitten. :D
|
zeer fijne taxi auto!!!!
Ik reed er altijd graag in op me werk, vond ze een stuk lekker rijden dan de nieuwere passats. Alleen een beetje een lage instap, maar zit wel lekker :thumbup: |
En dat nu juist jullie als 1e reageren.
Moet me toch steeds meer erin gaan verdiepen als ik wat wil leren he. |
Quote:
Blader hier maar eens doorheen, kan je wat ideeën opdoen ;) http://www.volksforum.com/forum/sho...0&highlight=3bg |
Dat is idd een erg mooi topic. :thumbup:
|
Leuker dan een ster
|
Dat wordt een strakke taxi :thumbup:
Zit je ook al op vwpassat.nl ?? Heel veel passat kennis daar. ;) |
All times are GMT +1. The time now is 23:37. |