4 WD ombouw golf 2
Ben even benieuwd of er interesse is voor een ombouw van een golf 2 naar 4 WD
Heb een Syncro gesloopt en belangrijke plaatwerk eruit geslepen Bij interesse worden er evt wat foto,s gepoost. Wat krijg je allemaal: Gestripte kofferbak Middentunnel Benzine tank Plaatwerk af te halen voor 250 euro Verder heb ik nog liggen : Syncro versnellingsbak + tussenbak + achterwiel aandrijving Dit komt van een 1.8 syncro uit mk2 van 1991 Is Verkocht Verder heb ik ook nog een : 02C versnellingsbak met VR6 tussenbak + achterwiel aandrijving Dit komt uit een MK 3 vr6 uit 1994 750 euro |
waar aftehalen? heb wel intresse in de achteras compleet met tussen as. en alleen de tunnel. achteras zitten de gietijzeren 3 hoeksplaten ook bij neem ik aan?!
|
van de golf2.
|
Woon in Rijnsburg en Stefan, bied alleen het geen aan wat in de topic staat, aanverwante delen zitten er niet bij .
Gr Nico |
Prijs van plaatwerk aangepast van 350 naar 250 :thumbup: :thumbup:
Ligt in de weg jongens :cool: :cool: :cool: |
Ben je nog in bezit van de synchro 1.8 versn bak+ achteraandrijving, ben er wel in geintresseerd. Als dat zo is geef ik je wel mijn telefoonnummer . Gr Bertus
|
Beste Bertus heb ik nog liggen, mn nummer is 0623987879
|
Een deel is inmiddels verkocht
|
Weekend up .
Plaatwerk en tank voor snelle beslissers 150,00 ligt in de weg |
Quote:
Ik heb wel interesse! Van waar ben je ergens? Grtz |
Ik kom van Rijnsburg, ligt naast Leiden
|
Plaatwerk en tank wil ik wel van je overnemen, wanneer zou ik het op kunnen halen?
|
Even naar boven maar weer!!
Is nog steeds niet opgehaald ;) ;) |
Mijn reactie gezien?
|
Sorry Mel niet gezien, :screwy: :screwy: kan het elke dag ophalen . Ben erg flexibel :D
Waneer wil je langskomen?? Adres; Laan van verhof 8 Rijnsburg |
Ik stuur je even een pbtje
|
ik heb belang bij het plaat werk zou u me even kunnen bellen 0641245050
|
All times are GMT +1. The time now is 03:05. |