Hooglopende toerental probleem..
opgelost
|
Kijk eens goed de carburateur na, deze geven vaak problemen.
Begin met de vacuemslangen. |
hallo ..
zoals hier word vermeld controleer eerst je vacuumslangen op lekkage ,. je hebt motorcode pn , en die carburateurs hebben vaak probleemen gasklepositie sensor ,, of gasklepregelaar , eventuweel is dat nieuw te krijgen met inlevering oude ,, anders even googlen daar staan wel aanbieders op nieuw spul en is wel betaalbaar .succes vrgr gooigolf |
Oke, hier ga ik eens naar kijken. Iemand wees mij trouwens op het feit dat ik niet een oude traditionele carburateur heb maar een soort van ''beginnende'' injectie waar je eigenlijk al een kast aan moet hangen. Ik ben even de benaming hiervan kwijt. Beperkt dit niet de mogelijkheden om het zelf te doen?
|
schommelt hij ook wel eens in de toeren.
Kijk eens als hij hoog loopt of de gasklepregelaar of die pin naar buiten staat. Zo ja is je gasklepregelaar kaput. Heb ik ook al 2x gehad. Kans is heel groot dat dit je probleem is mijn klachten waren gelijk aan de jouwe. Die dingen zijn gereviseerd te krijgen voor € 60. |
Toerental pingelt een beetje ja, niet heel extreem maar schommelt wel wat ja. Ik ga zeker even die pin in de gaten houden!
Denk dat ik met jullie reacties wel wat verder ga komen, thx. |
Quote:
die grote pot met breede stekker erop zit op de voorkant .. das de regelaar ..zit een pen op na je hefel gasklep .. die komt regelmatig voor ..dat ze het loodje leggen . vrgr gooigolf .. |
All times are GMT +1. The time now is 04:57. |