Mystery Mini Meet in Den Haag
Waar ging het over ? Tis nog geheim maar dit verraad het al een beetje :
Net Klaar zo te zien .. bijna caught in the act Wie waren er allemaal ? Zelfs bezoek uit de 11 stedentocht provincie : in het eggie nog leuker dan op de foto of MSN . Ladies and gentle people : MYGTI !! Zelfs de luchtsleutelkes waren er .. Wouter Meetlint de vrije vogel Big Gay Al uit South Park was er ook !! Ons aller schatje Jaap ( zijn er nog vrijgezelle vrouwen die goed behandeld willen worden ? stuur dan een beriggie naar mij .. ik bemiddel wel voor Jaap ;) . Bikinifotos zie ik , en Jaap natuurlijk ook , het liefst ) Jullie mogen ook mij bellen om je info door te geven zodat ik kan matchen voor Jaap . De Kever gebruiken we dan ooit als bruidsauto voor Jaap en zijn aanstaande . Met dank aan Wout voor het beschikbaarstellen van zijn Kever voor deze beeldroman . Carin was er ook .. ze vindt Jaap schattig of niet .. ze denkt er nog ff over na .. en als deze dame wat dichterbij zou wonen was ze misschien een goede aanstaande bruid . Voor Jaap that is .. Alhoewel deze dame een zeer goede indruk achterliet : het woord "tijgerprint" blijft maar door mijn hoofd spoken .. :baldrimmer: Maar ik ben al voorzien :) Goede voorbeeld van emancipatie ;) Wie ontbreken er op de pics maar waren er wel : Keesje , Kruk@b , Chrispy , Marcski en User X . Niet allemaal op de foto gegaan .. ;) Grote afwezige : Sabine . |
Hahahaha
|
NIet alleen tento maakt complete verhalen :D
|
Hahahahahaaaaaaaa,cool!
|
Helaas was ik afwezig maar zo te zien heb ik heel wat gemist!
Leuke foto's gert!! |
Sta ik nergens op foto's? :( Of alleen waar ik bezig ben met "Project J", en die dus nog niet gepubliceerd kunnen worden...
|
En waar was ik :( :(
|
Tip voor MyGTi; een garagekrik is veeeeel fijner dan dat wankele krikje...
|
Het mooie was, die wilde ze dus niet gebruiken... :?
Een extra zware garagekrik staat op de laatste foto nog geen meter van haar af namelijk, maar Ans wilde per se dat schaarkrikje gebruiken... En ja, Stijn, waar was je? Misschien handig om voortaan je vliegrooster rond te mailen als je hem krijgt :D |
het was jammer dat MYGTI helemaal voor niks uit Leeuwaarden was gekomen .... :(
|
Toch jammer dat er geen (toekomstig) tandarts aanwezig was...
Heb je de opgelopen schade aan je gebit zelf wat kunnen herstellen gertus, beetje plamuren misschien of een polyester-matje??? (Vergeet de boel niet eerst ff te ontvetten, he!) |
Quote:
Want ? We hebben eindelijk de ruzie bij kunnen leggen en we vinden elkaar zelfs aardig in het eggie En de wielen zijn al geregeld :) @ User : je moet eens weten wat dat geintje me gaat kosten .. Maakt niet uit : dit weekend 2 type 3's door mijn neus geboord omdat het mij niet gegund is .. ;) Dus geld genoeg :baldrimmer: |
Volgens mij was ik er ook............ik ken me vergissuh natuurlijk. Of heb ik gewoon gedroomd over muurverf van Jean de Boeuvierr??
|
En volgens mij is je naam ook genoemd ;)
|
Wordt ik nou niet eens apart vermeld voor het beschikbaar stellen van de ruimte en niet te vergeten de kantine ??
Waar btw,de meeste tijd is doorgebracht .... ;) |
Stank voor dank heet dat......... ;)
|
Quote:
Vond je de tafel niet erg schoon eruit zien ? Die heb ik namelijk afgenomen met een doekje. Ik hoop dat je pa het niet erg vond allemaal ;) |
Quote:
Zo,dus dat was jouw bijdrage aan de "Mystery meeting"... bedankt !!! kon vanmorgen weer van de tafel eten !!! dat kon je daarvoor eigenlijk ook al,maar dan andersom ... ;) |
ja muchos thenks aan alain voor de ruimte....
vind dat ik wel een beetje te vaak op de foto sta.... en Carin vind me zowieso een schatje, alleen over de rest denkt ze nog ff na ;) |
Quote:
Niemand foto's van die kale gemaakt ??? :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 23:26. |