End of Season M&G 2nd Edition
Van daag met men broer naar End of Season M&G 2nd Edition geweest.
Goei weer en een leuk sfeertje. Nog ff bij PUC gestaan met zen Lambo wielen :D De rest van de foto's Foto's End of season M&G 2nd edition |
Had ik geweten dat ge daar waart... :D
|
Quote:
en wie was jij :D Ik heb wel wat bekende auto's gezien maar geen bekende gezichten :D :D |
Ik was met de zilvere Jetta coupé daar, ben nog bij u geweest voor dat stuurhuis met de scirocco
|
Quote:
Haha, ik heb idd wel een paar gezichten gezien waar ik van dacht, die heb ik al eens gezien maar kon ze niet plaatsen. Was het die grijze coupé waar die velg voor lag?? |
Jep die was het..
|
Dat idd mijn sche(u)urijzer :D
|
Quote:
en jij bent die groene met die carbs he :D Heb ff foto van je motorruimte gemaakt. Ben nog bezig met mijn ombouw voor de 1100 met R6 Carbs. Jou is een 1300 met CB carbs?? |
Jep ook dat is weer goed geraden. Ik zag al dat je er foto's van aan het maken was ja. Geen probleem ik hoop dat je er wat aan hebt.
Het was een mooie fijne goed geregelde meeting. Er leuke plaats, en mooi terrein. Helaas voor we er waren eerst even moeten stoppen om een reparatie te doen aan mijn Jetta, door het rammelen van de auto was er een bout uit de klauw gerammeld, aan de rechter voorkant. Dus op een moment lag de klauw tegen de binnenkant van het velgbed aan te schuren, maar na hulp van mijn mede rijders, Sebas (Dub05) en Eddyvwone hadden we de boel snel gerepareerd door de onderste bout in het bovenste gat te draaien, zodat de klauw niet meer naar voor kon klappen.. Voor de rest lekker genoten van de zon en de schaduw. En de lekkere frietjes en hamburgers. Ik zeg Top! Gr Ronnie Foto's komen nog. |
Quote:
Ja ik zei het tegen men broer dat ik de auto kende van het forum :thumbup: Jullie zaten daar allemaal bij elkaar zeker. Was vooral benieuwd hoe je de aansluiting van je vacuum voor je rempomp had gemaakt. Ik wist niet dat er volk van het forum zou zijn anders had ik het gistere wel ff gevraagd. Men broer wou eerst niet gaan maar uiteindelijk zijn we blij dat we ff wezen kijken zijn. EDIT: ik vond het ook een zeer leuke meeting, lekker rustig, goei weer. Hopelijk niet teveel schade voorderest :thumbup: |
Ja we hadden een leuke groep bij elkaar gekregen ja. Altijd leuk om met een groepje op te rijden.
Gr Ronnie |
Quote:
vooral als je wordt vergeten onderweg :screwy: Vond het een zeer fijne afsluiter, goeie sfeer, goeie muziek en goed weer :thumbup: |
|
tnx
|
Ik vond het een super meeting :thumbup: ! Beter weer kon niet, de sfeer was prima en de muziek was goed :D . Voor de 1e keer met een groep naar een meeting (jaa, voor alles is een 1e keer :rolleyes: ) en dat beviel prima :thumbup: .
Een hele geslaagde dag :redface: |
Quote:
foto's?? Met welke wagens waren jullie, mss heb ik nog wel foto's |
Ook hij hoorde bij ons, Was de blauwe polo die naast mij stond.
|
Quote:
ah k , daar heb ik geen foto's meer van ,toen ik bij jullie was zat ik al aan de laatste foto's (kaartje vol en had geen reserve bij :redface: ) |
Deze vond ik trouwens ook de moeite, had mooie bijpassende kuipzetels |
Ivo: jij was vandaag kabouter Wesley :D
|
All times are GMT +1. The time now is 22:20. |