Zondag weer mooi weer ,dus is er een Mac Japster minimeet in HALLUM( FRL)
Jajaa op aandringen van GERARD VR6 :D
De Mac Japster minimeet :D Mobile nummer Jappie 0612461408 Dames en Heren. het is zondag weer mooi weer, dus dacht nu maar een minimeet in HALLUM! Hoe lijkt dat de mannen uit het noorden toe??? :rolleyes: Vorige week wast in Lauweroog en dat was bere gezellig ff! :thumbup: Dus nu maar eens ergens anders :D Vanavond ga ik nog ff een locatie zoeken samen met Andre. Dus moet helemaal goed gaan komen ! DUS WIE KOMEN ER ZONDAG LANGS? ROND EEN UURTJE OF HALF2 / 2UUR! Adres en locatie komt zo snel mogelijk bij te staan! Zet je naam er maar bij! 1. Mac Jap 2. |
:thumbup: siep jonge we komen jopie gti g60 syncro. :D
voor zondags golf R :rolleyes: door de week T6 :) leuke combie :eek: |
wij komen iets later de twins moeten eerst even slapen :shame: :shame:
|
De locatie is ook bekend!
adres is Mounebuorren 8 9074 CJ - Hallum Is vanaf leeuwarden eerste afslag rechts dan met de bocht mee naar links!! Dan na 300 meter op de linkerkant!bij de SPAR (supermarkt) :thumbup: En op loop afstand van de snackbar / kroeg! Dus daar kun je een snackje halen of LOEMPIA :D ijsje of wat je ook maar wil! En als je vanaf Holwerd komt! 2de afslag links 100meter rechtdoor , dan rechts met bocht mee en dan 25meter aan de rechterkant! :thumbup: :D Ik ben benieuwd wie er komen! Gr Siep FOTO van het pleintje :cool: |
Zékerrrrrr aanwezig!! :) :thumbup:
1-Siep 2-André 3-Pieter 4-Jopiegtig60syncro :D 5-Guido Oant Snain :rock: |
Quote:
Schrijf je Zondag in het Fries niet Snein?? |
oant snein!! :D
|
Als het even kan slinger ik ook even een van mijn vervoersmiddelen aan :thumbup:
|
Eehhhhhh
Oant snein dan maar :redface: Heb toevallig de GTI vanmiddag weer even onder de kleden weggehaald :D Goh, wordt alweer de 2e "meeting" dit jaar :D 1-Siep 2-André 3-Pieter 4-Jopiegtig60syncro :D 5-Guido 6-Domi |
Iemand die toevallig over de A28 gaat (Amersfoort) dan? :D Hahahaha
|
Quote:
gezellig Klaas! :thumbup: neem je Lucas & André ook ff mee ;) Quote:
Jooow Domi,gezellig! wel ff uit de auto komen he...:D:D 1-Siep 2-André 3-Pieter 4-Jopiegtig60syncro :D 5-Guido 6-Domi 7-Klaas 8-Rick :cool: |
Misschien he Guido! Misschien! :D
|
Quote:
Jaja........... :tongue: Ik heb ergens in de wandelgangen gehoord dat Piet (Honcie) zijn Rallye ook ff richting Friesland zou sturen,........... :rolleyes: |
Mmmm.... NS zegt dat de laatste stop bij Groningen is, daarna is het lopen. :(
Maar ga jij met de Hannover, Guido? |
Quote:
Yep! ;) waarvandaag moet je komen dan Rick? |
Leusden, (midden van het land) niet echt in de buurt, maar heb zondag niks te doen, mooi weer, etc. :redface: :rolleyes:
|
Goed plan! Oant snein :)
|
Quote:
Pfew....das wel een stukkie rijden....weet zo ook niemand daar in de buurt?! iemand van hier ...? kunnen wel een goeie fotograaf gebruiken voor zondag denk....:D #Edit zie net dat Gerk dr ook is ;) :thumbup: |
Kijk er komt leven in de brouwerij :thumbup:
|
Vanavond met Siep al effe geregeld dat de kroegbaas zijn cafe wat eerder kon openen ivm ijsje, snackje, drankje etc. en terras. Super :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:23. |