![]() |
Nieuwe foto's G60
Hi jongens..... ben een tijdje niet actief geweest op het forum :redface: , maar daar komt nu verandering in. Ben alweer wat verder met mijn auto.... xenon is inmiddels ingebouwd (verschil van dag en nacht :cool: ), hemel en a,b,c kunststof stijl bekledingen liggen bij de bekleder om overtrokken te worden met Alcantara. Ik heb er tevens een originele "hoofdsteunen" achterbank ingezet (grote verbetering). En om het allemaal perfect te maken wordt de auto over 2 weken compleet overgeblazen. Hier alvast wat nieuwe foto's voor jullie.
![]() ![]() Xenon ![]() |
huh? hij was toch net gespoten?
|
idd.. damn, die auto nog opnieuw spuiten lijkt me beetje zonde van het geld en van je tijd eigenlijk :S...
hele mooie auto!!! |
ziet er sexy uit. waarom opnieuw spuiten? had de mijne maar zo'n laagje, was ik allang tevreden
|
Quote:
staat er toch... :biggrin: |
vette wagen! (16 inch?) Helemaal super...
|
![]() En dat zijn helemaal geen nieuwe foto's, die heb ik een paar dagen geleden al gezien in Belgiƫ Constant ;) Mooie wagen hoor, donkergroen is gewoon DE kleur voor zo'n auto! :) Combi van velgen en Rallye front vind ik ook erg geslaagd. |
Wat een dik apparaaaaat :eek: :biggrin: :biggrin: Goed besug!
|
ja hoor echt een toppertje strak bakkie houden zo.
Ff geduld jongen ik kom ook zometeen hahah. |
Quote:
inderdaad! :biggrin: |
ik vind deze maat velgen supertje staan onder deze golf
|
prachtbak trouwens!!
|
Quote:
Dat willen wij helemaal niet weten! :biggrin: |
Prachtbak !!!
|
Hey dank voor de toffe reacties :cool: . En ja wat betreft de lak....ziet er opzich goed uit! alleen bij de Happich klap ruitjes ziet het er slecht uit.... dat heb je altijd wanneer je het raamrubber eraf haalt. Onder het rubber blijf altijd vocht staan en dat tast op ten duur de lak aan. Verder heeft de voorbumper een plekje en bij een deurklink is en stuk lak er af gedonderd. Vorige eigenaar had namelijk van die domme kapjes over de klinken gezet..... en die had hij vastgekit (met ruitenkit)..... op de lak :mad: !. En ja kijk, ik kan dan wel alleen aangetaste carrosserie delen opnieuw spuiten.....maar de kans op kleukverschil wordt dan zo groot.
|
Quote:
Yep, helemaal goed Tommy.... zijn 16ers en 8j breed. |
Toppertjuh!!
|
Quote:
tssssss wrijf het er maar in ........ :( |
ja onder die klapraampjes of onder het rubber praat me er niet van.
Is een kwaal van golf. Mar goed nu kun je eventueel kleine plekjes die jij nog ziet ook wegwerken als je hem toch over gaat blazen. Die je wel eerst de koets en dan de draaiende delen spuiten??? anders zo'n smerige spuitnaad in je sponningen zou zonde zijn. gr ben deze moet eigenlijk ook nog opnieuw |
:D damn man, geile bak :biggrin:
|
All times are GMT +1. The time now is 09:30. |