![]() |
Mijn "nieuwe" golfje
Ik ben lang op zoek geweest, in eerste instantie naar een passat 32b, maar die waren allemaal of veel te duur of veel te rot....na enig beraad toch maar gewoon lekker weer een golf 2 gekocht, 1991 GL 1.6 automaat met aantoonbaar 110.xxx km gelopen (boekje keurig gestempeld door auto bourguinon in Leeuwarden), de hele auto is min of meer in nieuwstaat, ook van onderen..paar kleine plekjes achterop maar niks wat niet binnen een uur weer fris is...volgende week ff nieuwe apk en distributie set en beurtje en er kan weer gecruised worden..ik ben er erg blij mee..zeker voor de slechts 450 euro die hij kostte.. :thumbup:
![]() Veel plannen heb ik er niet me behalve even een degelijke stereo set monteren, die nog op de plank ligt..en eventueel een fris setje lichtmetaal, gewoon 14 inch...mits goedkoop te scoren. Wel moet er nog even trekhaak onder, om fietsen te vervoeren ;-) (je moet toch wat verdienen tenslotte) |
Leuke Golf voor weinig!
Je job is fietsen vervoeren? :confused: |
Ja, zie mijn blogje in de signature..
Ben fietsenmaker (oh sorry, rijwielhersteller ;-)) van beroep maar ik handel ook in antieke franse racefietsen en fixies etc., voor de hobby....min of meer ;-) |
Quote:
Leuk! Mijn vader had heel wat oldtimer fietsen, maar die zijn inmiddels allemaal verkocht. Zelf heb ik, naast mijn Postcodeloterij-fiets, nog een Giant Cadex racefiets en een oude Jan Janssen die ik naar een singlespeed omgebouwd heb. |
Ik heb ook diverse fixies/singlespeeds maar ik had toch ook een auto nodig, dan liefst een VW..\...
Heb tig t4 bussen en golf/scirocco 1 gehad, paar audi 80's, paar dikke yanks, maar het geld is op dus moest er iets goedkoops en betrouwbaars komen ;-) |
tip : ga niet om je nieuwe auto te vieren met je meisje eten en drinken in de stad met je kenteken in je kontzak (ja, hoe dom, ik weet het :screwy: ) en dat dan vervolgens te verliezen...dat maakt de auto direct 31 euro duurder en de RDW 31 euro rijker... :mad:
(ja we waren wel op de fiets ja :D ) |
ziet er op het eerste gezicht niet gek uit.
|
en op de brug ook niks te vinden, echt helemaal niks... ;-)
|
en vandaag vers apk'tje, verse distributie set en wat sappies en een nieuw luchtfilter, man wat rijdt dat dan weer fijn.. ;-)
|
hoezo is een Golf te klein, 3 fietsen gaat makkelijk, als ik mijn best doe ook wel 4 ;-) :thumbup:
![]() |
ik wist dat ik ze nog ergens moest hebben, van lang geleden,(ooit eens gekocht om het achterwiel van een harley "dicht"te maken, nooit van gekomen) en verrek ja hoor...en het bleek ook nog met 1 dikke klap per wiel te passen :thumbup:
![]() |
Het staat wel lekekr fout :D
|
Past genoeg in zo te zien :P
|
haha dat was dan ook het allerbeste onderdeel van die mercedessen uit die tijd
|
sorry maar vind het er niet uit zien met die doppen!
pak dan een paar jetta 1 doppen ;) |
ach ja, deze had ik nog ;-)
|
Nette kleur heeft je Golf ! :thumbup: Velgen vind ik zo niet heel erg onaardig staan moet ik zeggen . :)
|
ik heb nog wel een dikke bumper liggen met trekhaak voor weinig...
|
die sleurhaak wil ik wel, de bumper hoef ik er niet bij....die heb ik al....
![]() ik zoek ook nog een goede thermostaat want zojuist na 40km snelweg kwam het metertje nog niet uit het meest linkse witte vlakje en had mijn deerne nog steeds koude voeten ;-) dat metertje overleef ik wel maar dat gezeik over koude voeten ben ik nu al zat en het moet nog echt koud worden... :tongue: |
het is 1 geheel jo als je het uitmekaar haalt ben je meer aant het klooien dan even de goeie kleur erop en eronder en klaar
doen me maar een pm als je er zin in hebt |
All times are GMT +1. The time now is 23:29. |