ombouw jetta 2 1600 lpg automaat naar tdi (circuit auto)
beste mensen
ik ga beginnen met mijn geliefde jetta het is nu een 1600 op lpg met auto maat wil hem ombouwen naar tdi helemaal compleet heb de motor uit me oude mk3 gehaald(160pk 376nm) deze krijgt een update en dan in de jetta verder wordt de jetta compleet aangepast dat zullen jullie vast znel vernemen op forum zal een paar foto's posten van vorige auto's (projecten ) de gti 16v jetta 1.6 derby 1.6 td 1.3 by sanspeed de golf 1 1.5 vento 1.9 td 1.6 td 1.6 polo 1.3 scirocco 1 gti golf 1.8 zoals jullie zien zijn het allemaal rat projecten nu zal ik me vorige meeting auto ff laten zien golf 3 tdi 160pk 376nm daar g=heb ik nu de motor uit gehaald voor de jetta 2 de rest van de foto's volgen nog |
Was jij toevallig degene die het motorblok compleet met bak en lpg tank wilde aanbieden? :) Helaas was ik volgens mij net te laat.
Maar als ik zo even kijk heb jij aardig wat auto's al versleten :D Groetjes, Dennis |
Quote:
dat denk ik wel morgen komt hij hem waarschijnlijk halen maar je hoord van me als hij afhaakt |
de jetta 1.6 auto
hierbij een paar foto's van de jetta
ik heb hem origineel gekocht zonder apk van binnen uitgeleeft en van buiten nooit geoets of aandacht aan geschonken hem hem netjes verlaagt met weitec 9 en 9.5x16 bbs rs eronder origineel jetta front erin aparte achterlichten gekocht van binnen compleet gemaakt en gepoetst en vertroeteld hier plaatjes bij de praatjes BIJ AANSCHAF VERLAAGT EN VELGEN MONTEREN BIJNA KLAAR EERSTE FOTO'S KLAAR VOOR 1E MEETING VW SPEED SIDEPIPE EN GELE FOLIE EN ZWARTE KAP |
persoonlijk vind ik hem met witte kap mooier ogen
maar ieder zijn ding ziet er goed uit verders :thumbup: |
Wat is er eigenlijk met je mk3 gebeurt, of wat gaat ermee gebeuren? Aangezien je daar de motor uit gehaald hebt...
Leuke Jetta trouwens |
Quote:
zo ongeveer |
beste forum members
ben ondertussen begonnen met het compleet strippen van de jetta nu is er geen weg meer terug het complete interieur is reeds verkocht dat was het start schot voor het strippen van de auto wel een leuk werkje hierbij een paar foto's hier zijn de bbs velgen verwijderd(misschien gaan ze in de bingo 9 voor en 9.5 achter) de kont geheel gestript ff de ramen eruit drukken het gaatje dat achter de bumper verscholen zat heb al nieuw plaat deel gekocht op de motor na is de auto helemaal kaal en kan het schoonmaak werk beginnen |
ik ben al weer een stukje verder
want wil graag deze winter de kooi gelast hebben een paar foto's van de vooruit gang de motor gedemonteerd alles schoonmaken met dasty (super spul) het resultaat het dak schoonmaken en alle isolatie verwijderen beetje plaat materiaal gehaald wat er nog was te vinden ik ga snel weer verder heb er een project bij voor aankomend seizoen een 83er golf 2 1.3 |
Flink aan de gang zo te zien. Wat zijn je plannen om op het circuit te gaan rijden? Alleen vrij of ook competitie? Of alleen voor de race looks?
|
Quote:
ik wil hem graag bouwen voor de straat show en rijd rijden op circuit(lelystad) midland circuit maar dat gaat nog ff duren misschien hebben ze dan al geen vergunning meer |
project schuift ff door
de kooi wordt er momenteel in gelast maar heb een andere woning aangeschaft zonder schuur dus die moet eerst gebouwd worden daarna ga ik verder met de jetta nu heb ik tijdelijk mijn gele kanarie genaamd tweety daar ga ik dit seizoen de meetings mee onveilig maken hou jullie op de hoogte |
dit is de tweety |
vandaag ga ik naar de persoon die mijn rolkooi in de jetta aant bouwen is
dus zal vandaag nog een paar foto's posten van hoe ver ze er mee zijn |
de rolkooi in de jetta voor een kwart klaar
vandaag ff bij mijn rolkooi lasser geweest
ff de stoelpositie bepalen en de paar dingen overleggen en natuurlijk een partij foto's maken om met jullie te delen hier komen ze FF PROEF ZITTEN VOET PLAAT VOOR VOETPLAAT ACHTER DOOR DE DASHBOARDBALK DE ANDERE KANT OP DE VEERPOOT DE TOTAAL BEELD VAN DE KOOI NOG NIET HELEMAAL KLAAR |
Dus als ik op de Nordschleife een jetta coupe zie met een dikke zwarte wolk ben jij het (A) ?
Netjes bezig blijf je volgen :thumbup: |
Quote:
dat zal nog wel ff duren maar zal vast daar wel geregeld te zien zijn als ik hem niet op zo'n dak leg haha ps had jij je jetta te koop laatst of heb je hem laast gekocht |
Nette update van de jetta :) :)
|
Quote:
Jij let goed op :eek: Ik heb hem een tijdje te koop gehad indd maar kon het niet over me hart krijgen hem te verkopen dus.. lekker vr6 erin en ik heb wat ik wou nu :thumbup: Dan gaan we ons nog tege kome als je daar heen gaat ;) |
Quote:
heb er over gedacht hem aan te schaffen als daily maar daar is het ook bij gebleven had hem zelf ook niet verkocht heel nette auto |
All times are GMT +1. The time now is 04:39. |