iemand die deze auto/ bedrijf kent?
|
Ik ben er vaak langs gekomen, zit er al heel lang geloof ik. mkII is volgens mij niet het gebruikelijke wat ze verkopen, zie ook vaak Mustang Saleen, driftende Lambo countach etc.
Kan me niet voorstellen dat ze de hele boel bij elkaar liegen, anders zouden ze het niet zo lang volhouden. |
auto heeft ook op het forum een tijdje te koop gestaan, zowel op Volks als op VWForum dacht ik! :thumbup:
|
Volgens mij zie ik kleur verschil bij de voor en achterdeur van de bijrijderskant.
|
idd, was me nog niet eens opgevallen
|
Heb ik je een ritje bespaard??
|
Was vroeger Stoutjesdijk, met een wat dubieuze reputatie. Maar zoals bij elke handelaar moet je gewoon goed kijken wat je koopt, zou een auto die mij naar de zin was er niet om laten staan.
|
Quote:
denk het, had ook al een andere auto op het oog. vanmorgen mail over terug gehad. die ga ik waarschijnlijk as weekend ophalen. |
Quote:
Juistum. Maat van me heeft er wel eens een polo gekocht: vanaf begin bekend dat de bak stervende was, maar de prijs was juist: gekocht, bak gewisseld => prima gebakje zonder problemen. |
in de tijd van stoutjesdijk was het idd een sjoemele zaak.
|
De firma die een motor/dynamo's reviseert met een spuitbus zilvergrijs..
In mijn schooltijd zat ik daar in de buurt en ging af en toe eens snuffelen.. stoutjesdijk/de groot exeptional cars/ de groot motorcars.. diverse namen in 10 jaar tijd. Ehh tot zaterdag jones.. |
wel een leuk golfje om te zien
|
All times are GMT +1. The time now is 12:52. |