Golf mk2 1.8 GL 1990
Ik bied bij deze mijn 'royalblue' vierdeurs-golfje aan. Met pijn in m'n hart toch wel een beetje. Hier en daar heeftie al wel wat 'ouderdomsplekjes'
Km-stand van bijna 230.000. En apk tot eind januari 2012. Laatste apk is het subframe vervangen en zijn de remmen weer in orde gemaakt. En ergens in het begin van het jaar is de dynamo nog gereviseerd. Omdat ik dit topic open via mn telefoon kan ik even niet zo gauw foto's uploaden, maar via mijn username is nog wel een topic te vinden waar foto's in staan en anders komen ze sowieso later. Hij staat nu op standaard 14''. 06-30654690 Of 06-21265691 Edit: http://link.marktplaats.nl/480451689 |
Even wat foto's. Foto's van het interieur komen er ook nog aan. Booskijker is er inmiddels af. |
|
€550,- hij moet weg. Nieuwe auto ga ik vandaag halen namelijk.
|
Verkocht :)
|
:( hij staat weer te koop. Flapdrol kwam niet opdagen.
Voor €400,- is ie van jou! |
Hier wel serieuze interesse.
Zoek nog een goedkope Golf 2 1.8 om de winter mee door te komen :) Waar is de auto te bezichtigen? Zuid Beijerland? |
Ja, zuid beijerland (regio Rotterdam). Niet echt om de hoek, maar hij staat er nog steeds.
|
foto's van de achterkant aanwezig?
|
In de flickr-link een paar posts hierboven. Maar de auto wordt, als alles door gaat, zaterdag opgehaald :)
|
Jammer :(
|
Quote:
:) |
Hij is weg! :)
|
All times are GMT +1. The time now is 06:30. |