![]() |
custom hoedenplank Golf 3 + boxen en crossovers
|
^^
|
up
|
up
|
Verkoop je de speakers ook los?
|
@ the maxx, meen je dat?
Hij vraagt er 20 eurie voor................... |
wordt niet verstuurd ?
zoja, neem ik m van je over |
Quote:
gaat me niet om de prijs ;) Speakers kunnen in een doosje worden verstuurd, hoedenplank heb ik toch niet nodig. |
heren :) Uiteraard kan ik de audio eruit halen en in een doosje versturen. Hoedenplank gaat dan naar de stort :D Gaat dan wel om alle audio in 1 keer. Verzendkosten koper
Compleet met hoedenplank is niet makkelijk (en duur) te versturen, dus dan graag afhalen. Heb ook twee PB's ontvangen. Zal even op een rijtje zetten wie er het eerste was :thumbup: (mijn forumtijd staat niet helemaal goed maar volgorde klopt) 1: The Maxx (28-8 om 11.37 uur) 2: thomasD (28-8 om 12.24 uur) 3: 2H-2H (via PB 28-8 om 21.49uur) 4: mssh (via PB 28-8 om 22.28 uur) The Maxx heeft inmiddels PB ontvangen |
Ik laat ze toch even voorbij gaan. Heb nog genoeg andere projectjes lopen, en ik ben eigenlijk op zoek naar een 2wegs (niet goed gekeken)
|
als hij niet compleet te versturen is vervalt mn interesse, huidige hoedenplank zitten namelijk al mega grote gaten in waar mn speakers al doorheen vallen :screwy:
|
Quote:
alles kan , ligt eraan wat je er aan verzendkosten voor over hebt. Een pakket tussen de 10-30 kg kost bij TNT € 12,20 . Als je dit wil betalen ga ik het wel versturen maar dan op eigen risico want ik weet niet of bij TNT de hoedenplank heel overkomt :thumbup: Laat maar even weten anders gaat ie uit elkaar :D |
laat maar zitten dan, maak er maar iemand anders blij mee :thumbup:
|
Quote:
oke no problem, bij deze heeft 2H-2H een PB :D |
Jij ook :thumbup:
|
Quote:
:D Klopt , mag dicht. Is verkocht aan Ronald |
All times are GMT +1. The time now is 02:36. |