![]() |
Golf III VARIANT onderdelen, Trekhaak, Rollo, uitlaatdelen etc.
4 deurpanelen met zwart stof (slingers ipv electr ramen) aanwezig.
Eventueel ook nog volgende onderdelen, prijzen ex verzenden, liever ophalen zodat je het ook kan demonteren :mrgreen: 1800 motor 75 pk, 198.000km. Onderhoud afgestempeld in de boekjes cq. met rekeningen aantoonbaar. € 150,- 2 laatste uitlaatdelen (vervangen in 2010) € 50,- Dashboard met dè witte wijzerplaten :cool: VERKOCHT Zeer nette rollo / afdekscherm over de achterbak (eventueel inkl. de linker- en rechtergeleidingen) € 25,- Achterlichten € 15,- Trekhaak compleet € 35,- (zelf demonteren, wordt niet opgestuurd. Gloednieuwe standaard ongespoten kunststof GTI / VR6 stijl wielkastverbreders ECHTER zijn deze geschikt voor de CL/GL uitvoeringen ! € 35,- Zie onder. Overige klein spul zie onderaan ! ![]() |
Nog even een foto van het supernette interieur :thumbup:
![]() |
Nog even een goeie foto van de wielkastverbreders / spatbordverbreders gemaakt
![]() |
kleurcode van de auto?
|
LC6P Dragon Green
|
linker voorscherm en voorbumper nog in redelijke staat?
|
Heb je nog de VW handleiding/boekjes ? en is de pookhoes nog in redelijke/goede staat ?
|
stuur me je 06 nr. dan kan ik je bellen voor een afspraak. Ik werk nl. in Hsluis :D
|
bedoel je dat nou tegen mij? :P of tegen Westy69?
|
Quote:
@Westy69 maar al een paar dagen niet gereageerd |
Sorry guys, zit niet elke dag op het forum.
De auto mag ook compleet opgehaald worden voor € 150,- eventueel met de BBS-en voor € 400,- want deze partij laat nogal op zich wachten http://www.volksforum.com/forum/sho...943#post1165943 @genesis92 Voorkant heeft helaas wat steenslagschade, dus voorbumper is niet bruikbaar meer. Linkervoorscherm heeft alleen deukje op de hoek ![]() @larsstolwijk Complete boekje aanwezig, alsmede lederen hoes die doorloopt over de pook is netjes (zie foto). Alleen het Rolling Stones plastic dopje wat erop zit geplakt laat beetje los. |
heb je een foto van het deukje?
|
Helaas is het een vouwtje ipv een deukje, dus heeft geen zin denk ik.
Zit trouwens ook de antenne in. ![]() |
oke duidelijk :(
|
Zogenaamde koper van de BBS laat zich niet meer horen... :roll: dus ze staan weer officieel te koop !
Achterzijde: ![]() Voorzijde: ![]() BBS ( VR6 / GTi stijl) maar dan steek 4x100 met goeie Bridgestones (195-50/15)Wel even een paar stalen velgen of thuiskomertjes meenemen, met (gladde) banden. |
En weer terug van vakantie... :cool:
|
Interieur is verkocht, overige spullen nog te koop :thumbup:
|
BBSen zijn ook verkocht. Zo staat de auto er nu bij op zn Golf 1 wielen :D
![]() Nog voldoende onderdelen aanwezig. :thumbup: Afdekscherm voor de kofferruimte / rollo, trekhaak, schuifdakonderdelen, smoke zijlichten (niet de hoekige), 2 uitlaatdelen van 2010, 1800 motor (75pk) met 196.000km, gordels, reservewiel etc. etc. |
Prijzen aangepast :screwy:
Heb nog volgende liggen, kan verstuurd worden: Gloednieuwe standaard ongespoten kunststof GTI / VR6 stijl wielkastverbreders ECHTER zijn deze geschikt voor de CL/GL uitvoeringen ! € 35,- /set Originele krik, steeksleutel etc in hoes € 10,- CL lip 2-delig in nette staat, incl. bijbehorende schroefjes € 10,- 2x Hella smoke zijknipperlichten voor in het voorscherm € 10,- rollo/ afdekscherm voor over de achterbak € 20,- Eventueel ook zijgeleiders erbij. Witte knipperlicht en dummies voor de rechterzijde € 7,50 Complete trekhaak € 35,- (zelf demonteren, wordt niet verstuurd) Injectiemodule half jaar oud voor 1.8 75pk € 35,- ALTIJD op voorraad hebben voor een Golf III :tongue: Reservewiel ongebruikt € 15,- 2 winterbanden 195-50/15 met ca 7mm profiel € 30,- voor 2. Andere spullen op aanvraag |
:( Auto gaat dinsdag naar de sloop
Slotje |
All times are GMT +1. The time now is 07:01. |