rich jetta mk1
hoi allemaal ik wou me even voorstellen ik ben richard en heb pas een jetta mk1 gekocht binnen kort zal ik wat fotos plaatsen
hier voor had ik een golf 3 maar een mk1 is toch mooier heb trouwens erg genoten van vagfest 2011 op naar 2012 |
welkom, ben benieuwd naar je jetta heb er een paar zien staan op mivw blijft echte cult respect.
|
Quote:
paar picts toen we de jetta gehaald hadden. eff wat andere velgen. voor die paar euries een prima bakkie |
Doet me denken aan mijn Jetta mk1 :wuv:
Welkom op VF! |
Hé! U zag ik pas rijden in alblasserdam! Ik reed in een Matgroene Jetta MK1 :thumbup:
|
Quote:
ja dat kan goed kloppen ik rij bijna elke dag door alblasserdam wel leuk om gespot te worden :thumbup: |
Ligt er ook echt een gti 16v in? Dan zou ik hem wel cool vinden:D
|
Quote:
nee sorry is gewoon 1.3 heb het plaatje ook uit de gril gehaald zat er in toen ik hem kocht ik wil in de toekomst wel graag ombouw naar kr of g40 maar eerst maar sparen en dan kijk ik wel |
dan hoop ik dat ik je binnenkort ff spot. ik kom er ook regelmatig .
|
Quote:
altijd leuk als je gespot word maar wat heb jij voor auto |
ik heb een donker groene polo 6n met 14inch schmidt th line .me wagen is erg laag .dus kan niet missen haha
|
Quote:
ok ik zal het in de gaten houden |
bizar kleurtje.. wel gaaf...
en welkom. |
Inderdaad een apart kleurtje, ik vind persoonlijk dat het met de wielen een beetje te veel worden.
|
Quote:
Dan heb ik jou gister zien rijden :D !! |
welkom hier
zekers een aparte kleur |
kleurtje is echt wel mooi,alleen vind ik je velgen er niet bij passen.
|
Quote:
eh waar?haha :D mooi he.maar dat klopt idd . |
rich het wordt tijd voor een update met foto's
|
Quote:
ik weet het maar ik heb ze al zilver en brons enz gehad maar dit zag het beste er uit ik ga nog verder verzinnen het is idd een mooie kleur auto maar wel moeilijk om de velgen er op aan te passen |
All times are GMT +1. The time now is 10:09. |