DIY velgen stralen.
Hallo,
eben een vraagje. Mijn vrouw heeft een renaultje waar een setje honingraad wielen onderzitten. Deze zien er niet meer uit en nu wil ik ze zelf gaan stralen en spuiten. Nu kwam ik het volgende setje tegen. setje Is dit setje geschikt om velgen mee te stralen? Ik weet dat het laten stralen niks kost maar wil het graag zelf doen dan kan ik ook voor andere dingen stralen. Alvast bedankt, Arno |
als je veel geduld hebt red je je er mee. Ik vind het niks, je moet veel te vaak die beker bijvullen. En daarbij geeft het stralen ook nog eens een dikke bende. Dan kan je beter een straalkast zoeken waar ze in passen.
|
Quote:
Thanks voor de reactie. Ik wil zelf een kastje bouwen om alles in te stralen. Dus die bende zal wel loslopen. Enig idee hoesnel die beker leeg is dan? |
Koop dan zo'n straalpistool http://www.datona.nl/straalpistool-52.html
|
Quote:
Ok maar waarom? |
Quote:
Die zit verder niks bij, dus daar heb je nog minder aan... Na een paar spaakjes heb je de beker wel leeg hoor, zeker als je even goed wilt stralen. En natuurlijk heb je een goede compressor nodig. Met zo'n klein dingetje van de Gamma bij wijze van srpeken, daar doe je heel weinig mee. |
Maar ik heb een normale compressor dus die laatste lijkt me prima.
Maar hoe komt het grid bij de spuitmond? |
dat datona straalpistool hoef je alleen maar een slang op te bevestigen en als het ware in de zak met grit te steken!
Die zuigt zijn grit zelf op! |
Quote:
Ok mooi en nog goedkoper ook. Zit er een slang bij dat spuitpistool of moet ik hier een universeel stuk voor halen? |
All times are GMT +1. The time now is 19:14. |