Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Restauratie, plaat- en laswerk (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=106)
-   -   Gezocht: Plastic Lasser... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=88504)

Snitser 07-08-2011 17:57

Gezocht: Plastic Lasser...

Hallo,.

Vandaag op de Mivw meeting weer een aantal MK'V en zien staan met een R32 achteraanzet met een dichte diffusor. Geen rondingen voor de uitlaat dus.

Nu schijnt men dit te "plastic" lassen? Iemand hier op het forum die dit doet?

Grt
Marc

René 07-08-2011 17:59

Weet niet waar je vandaan komt, maar RH Customshop in de provincie Groningen kan het ook.

Snitser 07-08-2011 18:13

Hallo René,.

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ga er eens een mailtje aan wagen.

Grt
Marc

René 07-08-2011 18:46

:thumbup:

Dit is trouwens werk van hem...uitsparing van de uitlaat links dicht gemaakt en uitsparing in het midden gelast:

Doe hem maar de groeten van mij ;)

patjetta 07-08-2011 19:25

In naaldwijk zit ook zo`n bedrijf.
Kemeling heet die.

arno Derby 08-08-2011 19:58

Je wilt dit zwarte achter stuk gewoon helemaal dicht hebben?

Dat zou ik eventueel ook kunnen lassen.

Snitser 09-08-2011 07:54

Bedankt voor de reacties. Heb inmiddels een aanvraag lopen en ook iemand gevonden bijna naast de deur!

De Pul 10-12-2011 20:13

ik breek hier even in,zoek een plastic lasser om de mistlampuitsparing in de achterbumper van m'n clipperset dicht te lassen.
fotootje;

liefst omgeving flevoland-noord/friesland-zuid.

De Pul 10-12-2011 20:54

niet meer nodig,patrick(chrome-weber)heeft uitgelegd hoe je het zelf kan doen.

Melvin 10-12-2011 22:06

Zin om te delen?

Chr-ome Weber 11-12-2011 11:46

Quote:
Originally Posted by De Pul
niet meer nodig,patrick(chrome-weber)heeft uitgelegd hoe je het zelf kan doen.

Graag gedaan. :thumbup:

De Pul 11-12-2011 14:15

Quote:
Originally Posted by MellyVille - USLights.nl
Zin om te delen?

soldeerbout,verfbrander en een stuk plastic van dezelfde soort moet voldoende zijn.ik post hier wel even hoe het me is afgegaan als het klaar is,handig voor de volgende.

The Clauw 11-01-2012 23:12

Quote:
soldeerbout,verfbrander en een stuk plastic van dezelfde soort moet voldoende zijn.ik post hier wel even hoe het me is afgegaan als het klaar is,handig voor de volgende.

Ben benieuwd pul :D

Alleen ben ik bang dat ik het bij mijn zeldzame urquattro bumper het maar niet zelf ga doen ookal is het me aardig goed gelukt bij de coupe gt :cool:

De Pul 07-03-2012 18:39

ben er net even in gesprongen,had zin om het even te proberen,en het is perfect gelukt.
heb een kapotte achterbumper van een t5 gehaald bij een schadebedrijf,daar zat een ronding in die zo goed als gelijk was aan mijn eigen bumper.stuk uitgezaagd,malletje van het ongewenste gat gemaakt,overgetekend en met een blikschaar uitgeknipt.toen met een verfbrander de vorm exact erin gebracht en begonnen met de soldeerbout op een paar punten vast te smelten.ik heb van de t5 bumper nog wat smalle strookjes geknipt die je tijdens het lassen toe kunt voegen,omdat je anders materiaal tekort komt[zakt weg]na het lassen heb ik de 'bulten' met een haakse slijper gladgemaakt.almetal is het piece of cake:cool:
foto van het eindresultaat;

hoop dat jullie er wat aan hebben,en bij deze nogmaals mijn dank naar chrome-weber:thumbup:

Tjaap 07-03-2012 18:48

zo heb ik ook mijn bumper van de jetta gemaakt. extra oude bumper erbij en gaan

ronaroot 08-03-2012 08:44

Quote:
bij deze nogmaals mijn dank naar chrome-weber:thumbup:

Ja die Pietje heb je nog eens wat aan :D :thumbup:

Ziet er goed uit Gerben !

All times are GMT +1. The time now is 12:21.