golf 3 gti coulor concept uniek exemplaar !!!
automonteur en liefhebber bied aan golf gti collour concept 2.0 8v ady die met respect behandeld is
deze zijn er maar in beperkte oplage gemaakt en worden zeldzaam vooral in deze staat de golf heeft 267000 km gedraaid bij 200.000 is de motor los geweest vervangen is toen klepstoters koppakking kopbouten distributie set zuiger veren nokkenas recent vervangen onderdelen remschijven voor en achter wiellagers achter remblokken voor en achter dynamo luchtmassa meter bougies olie en olie filter (5w40) airco service beurt interieur filter druk sensor airco handremkabels abs sensor links voor klop sensor draagarm rubbers stuurkogels opties fabriek af leer interieur blauw/zwart airco (goed werkend ijskoud) stoel verwarming elektrische ramen voor en achter elektrische schuif kanteldak (water dicht) elektrische verstel en verwarmde spiegels stuurbekrachtiging abs board computer witte teller platen getint glas in hoogte verstelbaar stuur voorstoelen in hoogte verstelbaar mistlampen buiten temperatuur meter dakspoiler extra opties hella helderen koplampen helderen knipperlichten en mistlampen (met us style) helderen rood/witte achterlichten helderen zij knipperlichten embleemloze grille vr6 onder spoiler eenarmige ruiten wisser sebring eindemper 2x 80 rond mooi donker geluid (geen sjonny bler pijp) sebring sound pipe k&n open filter (niet op foto) fk schroefset veerpoot brug 17 inch porche cup velgen alarm klasse 2 met cv midden arm steun dashboard gedeeltelijk geairbrush orginele zwarte a stylen 30 cm sport stuur golf 4 schakelpook kleine dakantenne remklauwen rondom blauw afneembare trekhaak overige info apk gekeurd tot 12 maart 2012 ternaam stelling datum klopt niet ik heb hem al 4.5 jaar heeft eerst op naam van mijn vrouw gestaan (aantoonbaar) hier en daar gebruikers sporen (wat normaal is bij een auto van 1995) dakraam hendeltje gebroken (is bij de dealer te krijgen) nooit gedaan omdat ik het dakraam nooit los heb alle keuringen zijn toegestaan € 2750 of een heel goed bod |
Offtopic: rij jij vaak richting biddinghuizen/dronten?
Heb je volgens mij een aantal keer zien rijden ;) Mooie auto, gratis upje :) |
Quote:
nope thats not me :shake: |
uppie
|
uppie deze week mag hij weg voor 2500
anders word hij geschorst en gaat hij een lange winterslaap maken in de loods tot hij nog maar de enige is in nl :) of gaat in onderdelen weg zoek je iets zeldzaams en ook nog eens in nette staat pak je kans inruil belasting vrij mogelijk |
All times are GMT +1. The time now is 20:14. |