vlek op velg weghalen
op mijn velg zit sinds kort een vlekje (kring)
het lijkt wel een opgedroogd stukje water ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg t niet weg lijkt wel een kalk lijntje of zo weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen ? |
Lijkt op loslatende blanke lak.
|
maar als ik er met mn nagel over ga voel je geen randje of zo het is helemaal glad!
|
lijkt idd op lucht onder de lak of lak weg ..
|
Quote:
Maar t vreemde is dat t helemaal glad is dus geen oneffenheid binnen het lijntje lijkt t ook goed |
is idd een loslatende blanke-laklaag
mijn R8 wieltjes hadden er ook last van, toen maar gepolijst en nergens meer last van :) |
Quote:
Wat je voelt is de blanke "toplaag" die inderdaad gewoon glad is. Het probleem zit em daar onder. Met een beetje pech wordt deze plek groter en zal op den duur zelfs de blanke lak geheel loslaten :rolleyes: Zit mijn inziens geen andere oplossing op als de randen opnieuw te laten polijsten. Hoe oud zijn de velgen ? misschien garantie ? |
Ben je anders op MIVW ?
Vooral dat stukje links onder (richting velg hart) lijkt op beginnende corrosie. Dan kan ik er wel even een blik op werpen als je wilt ? (Figuurlijk dan he :tongue: ) |
Quote:
Oke weet niet zeker of ik er ben mn vriendin is hoogzwanger is de 10e uitgerekend Wil eigenlijk wel! pm je anders sochtens wel even of ik ga Velgen heb ik van iemand gekocht die heeft ze een maandje onder de auto gehad en ik nu 3 maanden dus ze zijn nog zo goed als nieuw! Zijn trouwens TSW velgen |
All times are GMT +1. The time now is 08:56. |