Witte Rallye op de A73
Ik werd net ter hoogte van Grubbenvorst op de A73 voorbij gereden door een witte Rallye met een aardige roffel onder z'n achterbumper. Had een kentekenplaathouder van het Volksforum achterop. Ben nu toch wel nieuwsgierig wie dat was. En eigenlijk zou ik het sowieso wel interessant vinden wie van het forum uit de buurt van Venlo komt. De namen op het forum zeggen mij namelijk niks en tijdens de meetings heb ik ook geen idee wie wie is. Voor mij, als oldtimer, zou het wel handig lijken als ik zou weten welke naam bij welke auto hoort. Of is dat een rare vraag? :screwy:
|
Geen rare vraag..
maar ralley schrijf je als rallye en is een type 2 geen type 1 verder hebbe we ook nog een gespot topic :tongue: :thumbup: |
Je bent ingehaald door Simon:
|
Quote:
Realiseeerde me ook net dat het een MK2 is die ik spotte. Maar ik zag 'm vanuit mijn MK1 :tongue: Misschien kan iemand dit topic op de goede plaats zetten? Maar ben bang dat de kern van mijn vraag daar niet op de goede plaats is. Wie rijdt in wat? :confused: |
Quote:
Aan dat klimrek achterin te zien zou dat goed kunnen. Had in ieder geval genoeg herrie bij zich... |
Quote:
kan kloppen,ligt namelijk een R32 motor in :thumbup: |
heej jongens!!
yes, that was me :D naar een druke dag op de zaak ff de stoom afblazen, ff lekker weg ramen open en genieten van t geluid van de R32 :thumbup: grtz simon |
Quote:
Kijk, dat bedoel ik nou. Ik word voorbijgereden door een medeforummer (rare spelling...) en ik weet niet eens wie het is. Dan mist het lidmaatschap bij dit forum toch een beetje de essentie? Voor mij wel in ieder geval... Dus witte Rallye = Simon. Uit? Groene MK1 GX = Rob uit Blerick i.i.g. :thumbup: |
Hele dikke Rallye :)
|
Quote:
simon uit VENLO en volgende keer wel terug zwaaien Rob ps. nette einzer jong hoije he :thumbup: |
Quote:
Ik knikte... :D Volgende keer zwaai ik, want dan weet ik wie ik voor me heb! PS. det is toch eg de verkierde kant van de Majjum kerel :tongue: |
Ik heb jou ook gespot volgens mij vorige week
ik zag je bij je golf staan bij ons oppe ruiver bij ons om de hoek je stond met die jongen te praten die ook een mk1 heeft/gehad heeft. volgende keer zal ik wel ff stoppen en loop ik niet door zonder wat te zeggen :D |
Quote:
Dat kan kloppen. Heb er een setje VDO metertjes voor in de middenconsole gekocht. Begreep dat ie een cabrio uit elkaar gaat halen om in onderdelen te verkopen. Had ik geweten dat jij om de hoek woont, had ik wel ff een bakkie komen doen... Had ik meteen je project kunnen aanschouwen. :thumbup: |
Ik kom ook uit Blerick !
Rijdend in een grijze 90'er Golf MK2 4 deurs ex G60 met under the hood een 2,9 VR6 ! |
Quote:
Rob077, volgens mij heb je zelfs bij mij in de straat gewoond... ik had toen een zwarte rallye..... :D |
Quote:
Ja dat klopt. Ik had toen nog de GTD die Bolku nu heeft en de groene GX 5-deurs. Jouw Rallye heb ik trouwens nooit op mijn netvlies gehad... |
Quote:
Dan zal ik mijn ogen eens wat langer op de MK2's in de buurt gericht houden dan ik nu doe... :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 21:03. |