![]() |
Tim,s Golf 2 mooi rood is niet leelijk
hallo mensen terug van weggeweest
heb nog steeds de rode golf 2 1.3 (zonder verknooid dashboard nu) :screwy: :tongue: meeste mensen hebben hem wel gezien zo begonnen: toen naar een poos van alles geprobeerd ma' beviel me allemaal niet tog ma gegaan voor de gti look van voor 87 met de dunne bumpers met rode bies: ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ander interieur geplaatst gti 16v onderlip teller met toerenteller ander stuur (nardi) stickers van de zijkant af vertel maar wat je ervan vindt Mvg. Tim |
:thumbup:
|
zoals belooft ff paar foto,s
bij daglicht vindt de auto er mooi bij staan alleen de lijsten met rode bies en dan is de buitenkant zo goed als af ![]() ![]() ![]() |
Die Golf is strak zeg!! Maar waarom begin je een nieuw topic? Je had toch al 1: Less=more??
|
ja ma die was beetje verknooid meeste weete het wel ;)
|
Quote:
Oh ja, met dat witte dash :wow: |
Nette mk2, zou alleen die heldere meuk knippers vervangen door een setje witte/zwarte zonder helder glas...
|
Quote:
precies :D |
even nog wat wat ik vergeten was
was van de week bij kameraad en wil de auto starten sloeg hij nie na aan poosje zoeken wat bleek: geen vonk op de 1e cilinder :eek: schrok me dood dagt heb ik weer dus: ![]() op de ambulance in stijl getrokken door een vw caddy :cool: de volgende dag snel na de beunschuur van me maat daar het betere spul gepakt ma bleek al snel de onsteking na zijn grootje :confused: gellukig op de vaste sloop nog een bijna nieuwe in het magezijn dus die was voor mij na 2 dagen liep die weer na wat afstellen weer netjes 900/950 toeren stationair :thumbup: :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:44. |