Smartbanden en div. andere maten !
Ik heb weer een partij smartbanden voor de liefhebbers!!
20 stuks 175x55x15 setje 175x60x15 en een stuk of wat 185x55x15 Prijzen: 50 euro per set van 2 |
ook nog iets in 14"??
|
ennuhm, 14ers niet tegengekomen?
|
ja wij wille 14'rs!!
|
tis ook nooit goed he....
heb je misschien ook 13" hahahahaa maare serieus 175/50/13 aub... |
Geen 13"en 14" :(
Heb helaas geen 13" en 14" kunnen bemachtigen........
Hij doet heel weinig in die maten, 18", 19" en 20" heeft ie weer wel :) :) Dus voorlopig alleen de smartbanden maten die ik nu heb. Maar, ik blijf vragen, misschien heeft ie ze ooit,als ik maar genoeg afneem :rolleyes: |
Maar wat is het mooiste bandje op een 7j velg?
|
Quote:
175x55 staat erg wijs op een 7J Heeft Sabine op d'r 7J fuchsen liggen....... |
Quote:
BRUUT! :D hebbe hebbe hebbe of niet? hahaha |
1X raden waar ik zaterdag een setje van heb opgehaald bij Leon :p
|
Quote:
uhhhh hahaha :wink: |
Quote:
JEP :D En ik heb er nog 16........;) Zojuist 4 stuks 185x55 verkocht (volgens mij had ik er ook maar 4) |
Ik like to have 175/55/15's voor de pirellis 5,5J 4x graag... geen tasje!
|
Quote:
SOLD !!! nog 12 te gaan :D :D |
Doe mij dan die 4 stuks 175/60x15 ... ook geen tasje graag :D
btw,ben je hier gisteravond,vergeet je nog die sjaal voor Marieke mee te nemen !! wat ben je nou ........ ?? |
Quote:
EEN LUL ! hahahaha, schoot me ook pas te binnen toen ik thuis de straat inreed.... :redface: Was ook errug laat gisteren, maar zekers gezellig ! Kom volgende week weer.....met de achterassen, ga gelijk ff puzzelen woensdag ;) En die banden leg ik apart (moet echt ff op gaan schrijven wat nu voor wie is :D) Neem ze volgende week maandag mee, goed ?? |
Nou ja,ik heb er ook niet meer aan gedacht om hem je mee te geven :o
as maandag gooi ik dus ook als eerste die sjaal bij jouw in de auto !! *gaan we in een ander topic wel verder over de assen,goed ;) |
smart banden
Hoi
Heb jij ook toevallig 165x45x15 of 175x45x15 Ik weet dat ze er niet bijstaan, maar misschien kan je er aan komen? Ik ben benieuwd |
Wat voor merk zijn die 175/55 R15's?
|
Conti's
|
All times are GMT +1. The time now is 06:03. |