Chassisnummer Golf mk1
Hallo,
Ik kan via via zeer voordelig een golf 1 kopen. Deze wil ik als donor voor mijn eigen golf gebruiken en het restant gaat dan naar de sloop. Maar er zit geen kenteken bij de golf en het chassisnummer is ook niet meer af te lezen. Er zit ook geen sticker in de deur. Zijn er verder nog manieren om deze auto te identificeren? Zitten er nog op andere plekken chassisnummers? Kan ik misschien met de nummers op de motor achterhalen of de auto eventueel gestolen is? Of zou het niet veel uitmaken als ik hem naar de sloop breng. Ik heb namelijk geen zin om voor heling aangeklaagd te worden :shake: Gr PJ |
chassis nummer is de enige mannier om de auto te identificeren
is dat er uit, kun je hem met een gerust hart naar de sloop brengen :) |
Ik denk dat de sloop hem niet aanneemt zzonder papieren of chassisnummer.
kaal halen en naar de oudijzerboer brengen wat er over blijft |
Quote:
klopt, 10cent de kilo is toch 50 euro |
ik heb eens een oude jetta1 zonder papieren weggebracht. geen probleem, wouden ze gewoon hebben.
Heb er toen alleen niets voor gekregen (crisis :) )maar was blij dat ie weg was. |
Gewoon naar het oud ijzer brengen. Heb ook al een paar een auto gekocht zonder de papieren (waren er wel bij, maar auto was toch voor onderdelen). Strippen, naar het oud ijzer brengen en portomonee open zetten :)
|
Ik breng auto's al jaren naar de oudijzerboer, die geeft er geld voor ipv dat je er bij de sloop bij moet betalen.
En hier hoef je hem niet eens te strippen (voor zover je de onderdelen wilt houden :D) |
All times are GMT +1. The time now is 20:04. |