caddy 2
Wie heeft er een voorfront, voorbumper, grill lijst en grill en een koplamp bijrijderskant liggen voor een caddy 2.???
En misschien ook een achteras??? Let me know boys and girls Was er gister een zo vriendelijk om hem voor mijn caddy te gooien en vol in de ankers te trappen. Klootzak wilde ff sprinten seat leon en kreeg hem er niet voor bij. Later haalt ie in en gaat rechts rijden. Ik moest links aanhouden en hij pleurde hem er zo voor. Op laten vreten door de haaien die gast. HAHAHAH CADDYY POWERRRR. Maar nu moet ik dus onderdeeltjes hebben. Ze zijn schaars denk ik maar wie o wie heeft wat . Maar weer werk voor jan lul. En waar kan je voor leuk prijs plaatdelen halen. En of wie weet een neus van een ibiza van 2000 te liggen , de schermen motorkop front gril bumpert e.d Als dat redelijk prijs is bouw ik mn caddy gelijk om naar zo'n neus. Nou ik hoor het wel. Groetjes |
vraag maar eens bij van oest (zie banner bovenin) die heeft zat recent spul staan.
|
waarom bouw je `m misschien om naar seat dan...om vriendjes te maken met de leon bestuurder?
;) maarre...wat voor blok ligt er in je caddy dan?? |
Quote:
nee vriendjes nee hou op zeg hahaha. Vind een nieuwe type seat neus wijs. en dan een bumper van ABBES design. OH OH echt mooi. En welk motortje er in zit??? een sdi ( of nie pirelli) nee een tdi met wat hele kleine aanpassingen hahah. Laatss gasten in type 3 gti. Wilde ff sprinten. DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII II bij het stoplicht hee gast wat voor blokje ligt erin 115 pk??? 90 is max standaard maar goed ik zei neeeee joh sdi'tjuhhh . Mooi man Ben bezig met andere verstuivers, en een variabele turbo. En je kan de luchtmassa meter laten vervallen om te werken met diodes. Dan heb je geen begrenzing meer in je koppel. maar daar ben ik nog niet zo kapot van. Moet koppeling van een vr6 erin doen want hij gaat slippen. Maar eerst mijn g60 project af daarna is de caddy aan zijn beurt. Achteras word ingekort, verlaagd en dan weer mijn dikke schoonheidjes eronder 245/35/16 mmmmmmm A TEAM hahah. Als het zover is laat ik foto's zien. |
maar even on topic.
|
Ik weet niks voor je, sorry!
In ede reedt een caddy I rond (met zo'n bak erachterop) met een g60 motor erin....... heheehe best lullig als je daardoor van de baan af werd gereden! :p |
hee sabine ja jog echt klote.
Kunnen het gewoon niet hebben nee en worden ze agresief en pleuren ze hem ervoor. En dat met een klein kuchie achterin. echt een lul. Jij reed toch ook een g60 of niet uit bennekom??? en was jij 2 jaar terug op zandvoort?? gr ben |
Ja klopt, kom zelf uit wageningen maar ben elke dag in bennekom....
Voor 2 jaar terug ben ik wel in zandvoort geweest ja! En t'ja, mensen die een wedstrijdje verliezen worden kinderachtig, zo heb ik eens ruzie gehad met een corrado 16v rijder, die kon ook niet tegen zijn verlies en sneed me een paar keer flink af waardoor ik bijna een wiel kapot reed.... :( heel triest zulke mensen. |
oooohw!! ik dacht een caddy 1!!! :D
|
dan ken ik jou auto wel ja.
Jij had spaak wielen volgens mij. Maar is en blijft kut akties Vandaag weg gebracht voor taxatie. zien we wel wat word |
1 ding is zeker die gozer met die leon kreeg me toch een uitbrander van zijn vriendin mer zijn kloteaktie.
SDI powerrrrrr :biggrin: . die witte caddy 1 G60 was van David, hij heeft hem helaas niet meer. :frown: |
Volgens mij is de neus van een Polo 6N Variant hetzelfde, deze is namelijk ook langer dan die van de hatchback.
|
ik zei al, Van Oest bellen. die heeft dat allemaal zo liggen waarschijnlijk.
|
Quote:
ja jaap maar waar kan ik dat vinden dan??? En polo variant ja klopt is zelfde , seat ibiza ook. een polo 6n is de neus korter dan caddy. NOG MOOIER is ibiza 2000 neus. mmm smul. |
Quote:
neehhhhh een 2tjuh |
Quote:
:rolleyes: |
Duh
|
All times are GMT +1. The time now is 16:05. |