Radio past niet
Hallo,
Weet niet of dit hier hoort of beter bij ICE past... maargoed... Ik heb een nieuwe radio gekocht. Pioneer DEH 7200BT, na het plaatsen van de radio kom ik tot de conclusie dat deze niet past in de diepte.... Na wat onderzoek komt dit omdat er een kunstoffenblok (?) achter de radiosleuf zich bevindt. Wie heeft dit nog meer (gehad), en heeft er een oplossing voor? groeten, Raymon |
even je tellerframe eruit halen en het kunststof verwijderen.gebeurt vrij vaak,de radio's zijn tegenwoordig een stukje langer;)
|
Bij een maat van we vonden we het zonde om te gaan zagen en hebben we voor dit gekozen. Goed geluid en dito mogelijkheden :thumbup:
|
Quote:
Hij heeft gekozen voor een Pioneer, kom jij met een Caliber aanzetten :screwy: No hard feelings, maar hij kan idd beter dat kunstof verwijderen want de radio zit stevig genoeg in de slede :thumbup: |
mijn pioneer past wel alleen met de tulp stekkers van de rca kabel niet meer.
erin zagen is een optie alleen dat gedeelte waar je in gaat zagen is voor de koude lucht ventilatie door je middelste roosters... dus je gaat daar wat lucht verliezen.. |
|
gewoon geduld hebben
de kabels zo goed mogelijk in een hoek persen tot de radio past een goede raad is met radio aan omdat je soms zo hard duwt dat een kabel los kan komen |
Quote:
Het was maar een idee :( Heb zelf genoeg gehakt en gezaagd om kabelbomen achter radio's op hun plek te krijgen :D:D:D Als de boom naar de versterker de boosdoener was dan haalde ik het dashboardkastje er nogal eens uit, kan je er langs achter bij :thumbup: |
heb je dat metalen oog achterin al verwijderd? deze zit er in voor de originele radio, kan er dus uit!
en zoals boven al is gezegd, Geduld! de kabels goed naar beneden drukken, in mijn oude Golf 2 heeft het ook gepast! |
Hetzelfde probleem gehad, idd metalen oog verwijderd en de pioneer radio paste er direct perfect in. Misschien kan je haakse stekkers proberen?
|
:iamwithst
Mijn JVC past er ook in, met haakse RCA kabels. |
All times are GMT +1. The time now is 10:48. |