motorkap isolatie waar te krijgen??
weet iemand toevallig ook waar je nog motorkap isolatie kan kopen?
of is er nog iemand die er nog 1 heeft liggen? |
Op een Sloop. Ik heb nog wel 1 liggen, zonder metalen beugels en klipjes.
|
ik heb ook wel eens gezien dat mensen een soort eiermatje gebruiken. het ziet er iig hetzelfde uit maar ik weet niet 100% zeker of het hetzelfde is ivm brand veiligheid. Ik weet niet wat voor temperaturen zoiets kan hebben.
|
Conrad verkoopt hier schijnbaar ook speciaal, zelfplakkend spul voor (van horen zeggen)
|
ik zou gewoon een originele op een sloop scoren en geen risico nemen scheelt iig wel in het motorgeluid
|
ik zal maar eens op de sloop gaan sneupen.
|
Ik heb nog wel een complete motorkapisolatiemat liggen, met 5 beugeltjes en 3 drukklipjes!
Zitten geen scheuren oid in. PB voor interesse, of bel 06 34 34 32 32 Ik hoor wel van je |
Ik heb er vandaag ook één gemonteerd, en moet zeggen het dempt best wel een hoop motorgeluid. Dit had ik niet verwacht.
|
Quote:
Doe een bod en ik ben vlot. Hurdegaryp dus is te doen voor je. |
Hier ook nog een complete liggen. ligt in Heiloo.
|
Ook nog wat in de regio 010 te vinden??
|
Quote:
Ik heb nog wel wat liggen. Ligt nu nog bij mijn ouders in de Achterhoek, maar kan het meenemen naar Rotterdam. |
is er nog iemand die nog een motorkapisolatie heeft liggen? (omgeving winschoten/vlagtwedde)
|
ik heb er ook nog wel 1 liggen compleet
|
wil dit mss ook wel. Maar hoe dik is het? Heb namelijk een GTD intercooler. Dus zit het dan niet in de weg?
|
Past gewoon met intercooler.
|
Iemand in de buurt van Apeldoorn? :D
|
ik moet echt een hebben die dichtbij is of je moet het willen versturen.
|
|
Is het überhaupt nog nieuw te krijgen?
|
All times are GMT +1. The time now is 02:38. |