Volkswagen Vento CL 1.6 €500,-!
Dames en heren,
Even een opfrissing van de beginpost. De Vento heb ik vandaag weer geprobeerd en start weer in 1 keer en slaat ook gelijk aan en loopt dan goed stationair. Motortje doet het weer helemaal naar behoren :) Bij deze gaat de Vento de verkoop in aangezien ik er iets anders bij heb gekocht en geen 2 auto's voor de deur wil hebben staan. Allereerst wat gegevens van de Vento: -Bouwjaar: 1995 -Motor: 1.6 75pk -Kilometerstand: 203.000 ( wordt nog mee gereden ) -APK tot 23-04-2012. Zonder problemen door gekomen. Extra's: - V-Maxx schroefset. Schroeft nog prima! Momenteel zijn de hulpveren aan de voorzijde er uit om maximaal laag te kunnen. Hulpveren heb ik nog en ook de originele veerpoten. - Smoke koplampen met gele H4-lampen. - Oem mistlampen aan de voorzijde gemonteerd overtrokken met gele folie. - Geroeste motorkap - Vento GL onderlip. - Wielkasten achter zijn gerold voor meer ruimte voor de wielen. Aan het interieur is verder niks veranderd, de bekleding is nog erg netjes. Aan de buitenzijde heeft de Vento wat deukjes van andere deuren en een paar krasjes. Het is natuurlijk ook geen nieuwe! Verder nog een nette auto. De auto heeft, behalve de motorkap, ook geen roest! Mijn excuses voor de foto's van de Vento in vieze toestand Prijs zoals in de titel: €500,-! Dit is een vaste prijs! Bij interesse of vragen, gelieve me een PM sturen. De Vento is te bezichtigen in Streefkerk. |
Up.
|
Prijs inclusief Porsche velgen, 1000 km oude banden, 1000 km oude adapters: €2.250,-.
|
Upper!
|
En nog 2 interieur shots:
|
Up.
|
Deze week €500,- op standaard 14" stalen velgen inclusief schroefset!!!
|
Pm send
|
Kom op mannen, €500,-! Moet echt weg!!
|
Beginpost aangepast!
|
Slotje please, auto is verkocht!
|
All times are GMT +1. The time now is 19:56. |