Jetta 2 GT Syncro
topic is weer open dus hier bij het verhaal maar weer even up daten
ik kreeg tijdens een pauze op hazeldonk van een collega chauffeur de tip dat hij nog een jetta te koop wist , een syncro ik denk ja dat zal ? , en als het zo is , zal het wel weer een duitse import zijn na wat heen en weer gebel en ge sms toch samen met Klaas even naar Winschoten toe gereden waar we dit zagen staan een nederlandse Jetta GT Syncro een dag later stond ze dus bij me thuis :D want deze kans liet ik me niet ontgaan |
Een vriend van mijn vader was Volkswagendealer en heeft precies dezelfde uitvoering gehad. Zelfde kleur en ook een open dak. Zitten er toevallig nog boekjes bij de auto?
Groeten Niels |
Cool! Wist niet eens dat dat bestond.
|
Ik vind het een hok!
Maar wel een apart hok:D Hopelijk blijven de dunne bumpers Alberto! |
WOW! Van die auto's waarvan je weet dat ze bestaan, maar nog nooit gezien hebt :screwy:
Wat zijn de plannen? Helemaal technisch origineel of Jetta S3 bouwen ? |
Wist ook niet dat ze bestonden maar wel gaaf dat ie nu in goede handen is :thumbup:
|
vr6 turbo erin ofzo haha!
|
Issie ook te bijzonder voor eigenlijk. :thumbup:
|
Mooi ding! zou hem indd ook gewoon houden zoals die is en netjes zetten :cool:
|
Mooi mooi Alberto. :thumbup: :thumbup:
|
Heel mooi Alberto!
Zal wel weer een dikke bak worden! |
phhff weer een gave auto er bij alberto :) Als de ander jetta eigenlijk een sloper was vraag ik me af hoe dik deze jetta dan wel niet gaat worden XD
|
netjes !
en ik dacht gisteren nog om in men jetta 2 ook 4 deurs en dunne bumpers en zwaardere motor in te leggen en dacht nog , ach dat weegt teveel en heeft amper grip ze zouden beter zoiets maken in syncro/4wd voor een dikke turbo blok :rolleyes: :screwy: wist niet dat dit bestond , rotte delen aan ? veel succes verder ! ga hem zeker volgen grtz |
Was die coupe ook van jou dan???
|
Dacht dat het een 4 deurs was die je had ;) Wel erg nice ding. Nou ben benieuwd ;)
|
mooi ding! uiterst zeldzaam exemplaar :thumbup:
De 'gewone' golf2 syncro zie je al niet veel, maar ik had zelf ook nog nooit een jetta syncro gezien en wist zelfs niet dat ze bestonden :eek: |
Ik wist al 23 jaar dat ze bestaan ;) Graag gedaan Alberto, het was voor mij ook erg gaaf om te zien dat deze nog bestaat!
|
mooi projeckt alberto.
komt zeker goed met deze zeldzame jetta gt syncro. hou ons op de hoogte zou ik zeggen. ;) |
Is die Jetta toevallig naar Haaksbergen verkocht?
|
Klopt is alweer een jaartje mijn Jetta.
Hij is nog precies het zelfde als ik hem kocht alleen de BBS'en opnieuw opgemaakt! |
All times are GMT +1. The time now is 12:25. |