filmpje van een klauwbak..
|
Wat een gillende keukenmeid! :eek: FUCK! VETTTTT zeg!
|
Damn, echt goed !!
En die gast rijd alles zoek :D :D |
mooi he
gast heeft beduidend meer koppel dan de rest... en carlos na het zien van dit filmpje heb ik niet zoiets van..tja..;) |
wat kan die vent rijden zech!!!! rijdt iedereen zoek, klasse
gaan we snel meer van horen (hoop ik) |
Is een ex-STW 320, is een 2.0 6 cilinder met max 320pk (aan het einde van een race nog een 290 over)
|
Kan wel beetje olie gebruiken volgens mij :)
Moet zeggen dat dat ding echt SERIEUS de hoek om gaat, hij rijd die marcossen echt stront voor de ogen |
wat een apparaat !!!! super :D
|
lijkt wel of die vent heel nie remt tegen over die marcosjes
|
superfilmpje..!
coureur weet goed raad met de auto... :D |
die heeft duidelijk meer koppel dan de rest en leuke versnellingsbak maar is en blijft leuk zon filmpje
|
Quote:
ja je was niet op msn dus dan maar hier plaatsen.. :D wist wel dat je deze leuk zou vinden |
tof filmpje!!
wat is een dogbox? |
Quote:
Je hebt een Marcos en een Marcos (wist trouwens niet dat je het zo schreef?) Maar deze kerel is wel supersnel ja! |
Staat hierboven dat ie veel koppel heeft maar dat heeft ie dus duidelijk niet, jammer dat je de motor niet hoort dan hoor je hoeveel toeren hij draaid. Die Marcossen met hun V8's hebben veel en veel meer koppel.
|
Quote:
Rechtvertande versnellingsbak. (ont)koppelen is dan niet meer nodig. Iemand enig idee van de levensduur van zo'n bak? Lijkt me niet voor niets dat dergelijke bakken alleen in de motorsport voorkomen. |
Quote:
:D :D :D @Polopower Een straatauto heeft vooral vanwege de herrie geen rechte vertanding. |
is`t dus hetzelfde als een ongesychroniseerde versnellingsbak?
|
Jammer dat niemand hier het verschil tussen een klauw-bak en een SEQUENTIËLE bak weet. :mad:
|
nooit te oud om te leren! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 17:57. |