Gijs's '04 Passat 3BG Variant 96kW TDI
Vandaag m'n nieuwe Passat opgehaald. :drive:
De oude Passat 3B Variant is ingeruild, maar er is nieuwere en luxere voor terug gekomen :rolleyes: - Bouwjaar 2004 - 130PK TDI - 6-versnellingsbak - Sportsline uitvoering - 248xxx km - Electrisch zonnedak met zonnecollector erin - Stoelverwarming - Climatronic - Zwarte/antraciet vol leren bekleding - Bi-Xenon - Mistlampen - Knippers in de spiegels - etc etc Wat foto's; De nieuwe en de oude Passat; Het nieuwe hok thuis; Verder heb ik er niet veel plannen mee. Ff wat onderhoud, alles nalopen, poetsen, nieuwe kenteken plaatjes en dan lekker gas geven ;) Al met al net wat meer auto als de vorige, die ik overigens nog niet beu was. :) |
Mooie opvolger!
|
Mooie wagen met het fijnste TDI blok!!
|
Mooie aanwinst kerel!
|
Goed bezig Gijs!
|
Thnx! Is inderdaad een erg fijne motor :) Ik ga toch voor de gein ff de 18" passen die onder m'n andere Passat zaten... :rolleyes:
|
De 18duimers zullen niet verkeerd staan denk ik ;)
Mooie wagen Gijs :thumbup: |
mooi ding gijs.
|
Mooie kleur!
|
Mooie volle Athene Sport uitvoering zeg!
Als je 't mij vraagt origineel houden, die Road America velgen zijn prima zat!! |
leuke opvolger Gijs :thumbup:
|
Thnx allen :)
|
Ik ging kijken voor een auto en Gijs koopt er 1 :P haha
Echt een super wagen en heeeel compleet! btw. De 3B is niet naar Polen ofzo hij is verkocht aan iemand in het noorden van het land! |
Hee Ivo's! Grappig! Hoe ben je daar achter gekomen dat ie naar 't noorden is? :)
|
Mooie auto gijs! Knappe opvolger van de 3b.
|
Thnx Marco! :)
Vanavond even olie ververst en de brandstoffilter vervangen. Ook bleek er een stofhoes van de aandrijfas niet goed meer. Die had ik bij de vorige Passat nét vervangen ;) |
Quote:
dat heeft jean pierre verteld toen we er laatst waren om proefritje te maken. Moeten we nog een keer carkit inbouwen of..? |
Okay. Ja dat moet nog wel een keer, geen haast bij. ;) Morgen probeer ik na het werk nog even een stof hoes te vervangen... tis nodig :rolleyes:
|
Nette auto, mooi zo'n facelift model!
welke verlagingsset gebruikte jij icm 18" wielen? Wil ook graag op 18" rijden, maar liever niet een schroefset monteren maar gwn veren. |
Op m'n 3b had ik een schroefset van V-maxx. Niet echt super. Op m'n 3BG zit een sportline onderstel ofzo!? Is iig 2cm lager, volgens mij, dan origineel.
Als ik al ga verlagen, gaat dat gebeuren met lucht. :) |
All times are GMT +1. The time now is 13:39. |