gtd 1.6 voorstellen
hallo,
ik ben erwin, 20 jaar, en ben sinds kort de blije bezitter van een golf 2 gtd 1.6. de bedoeling is om deze goed onder handen te nemen, de auto stond namelijk al 3 jaar stil, en dat heeft hem geen goed gedaan :shake: bij aankoop was die ipv wit ook groen uitgeslagen van in de regen ect te staan, de bekleding was helemaal verkloot door vocht, maar het belangrijkste de motor loopt als een zonnetje :thumbup: de bedoeling is eerst het plaatwerk helemaal in orde te krijgen. hier ben in zondag aan begonnen en nadat ik vandaag wat onderdelen heb besteld kan ik komende zondag weer fijn verder met lassen en roest verwijderen. in principe valt de roest nog best mee, de bijrijderskant is in de slechte staat. hier is de bodem bij je voeten op 2 plekken doorgerot, de dorpel op 3 plekken achterbumper ter hoogte van het sleepoog, en de wielkast. nu heb ik vandaag al een dorpel en achterstuk van band tot achterplaat besteld. waar kan ik het beste een stuk bestellen voor het stuk bij het sleepoog?(bij mijn leverancier koste het 100 euro voor de hele achterplaat) tevens weet ik nog niet wat ik met de bodem ga doen, iemand surgesties? nieuwe bodem bestellen of heeft iemand nog wat liggen wat bruikbaar is? tevens was de auto apk afgekeurt op een fuseekogel, maar dit is iets voor als de auto in de nieuwe lak staat. (zwart als het een beetje meezit) verder ben ik van plan om er een intercooler bij ta hangen, iemand een adres of iets in de aanbieding wat past? ook word de auto nog een beetje verlaagd en komen de bbs velgen terug eronder. ook wil ik me al wat orienteren op de afwerking, zijn alle stoot rubbers, sierlijsten ect nog nieuw te krijgen voor een nette prijs? of deze heel goed behandelen? dit was het voor nu wel zoeen beetje, ik probeer nog wat foto's te maken maar moet ff uitzoeken hoe dat allemaal werkt. mvg erwin |
even een kleine update:
ik heb verschillende plekken roetsvrij gemaakt, maar de nieuwe platen inlassen ga ik mezelf niet aan uitleven, heeft er iemand een adres in regio limburg of iemand die een cent bij wilt verdienen om mij +- 5 nieuwe stukken in te lassen? alvast bedank |
All times are GMT +1. The time now is 17:32. |