Diesel mogelijkheden Jetta Mk1
Hallo,
Ik ben er nog steeds niet over uit wat voor motor ik in mijn jetta wil. Een KR met 140 pk lijkt me erg leuk. Een diesel met 150 pk lijkt me nog leuker. Wat zijn de mogelijkheden. Motor van een golf 3, tdi? Intercooler? Het budget aan deze kant is ongeveer 1000 euro. Groet Martijn |
Denk dat je zo aan je budget zit ongeacht wat voor tdi je pakt, laat staan als je 150pk wilt.
Denk daarbij aan aanschaf motor, bak, vervangen diverse slijtagedelen (tandriem etc.) Daarnaast hangt het natuurlijk af hoeveel dat je zelf kunt doen. |
een rotte 110pk golf 3 of ibiza tdi kopen,blokje opfrissen en in je jetta duwen,setje andere nozzles in de verstuivers en een chippie en rammen maar.
we hebben ook nog wel een 180pk pompverstuiverblok liggen uit een golf 4 gti-tdi,compleet met gechipte computer en meeste inbouw meuk.maar dat kost meer dan 1000 gok ik;) |
1000 euro is niet veel.
Maar als je een beetje uitkijkt is er toch veel mogelijk voor 1000 euro,je moet er de tijd voornemen en er tegen aanlopen. Blok met bak uit een schade auto kopen,netjes laten na kijken,en dan opwaarderen zoals de Pul voorstelde. Het beste is er 1 te nemen met een variabele turbo. Zelf heb ik alles mechanisch,blijft lachen 1:18 en wielspin in de 3e versnelling. |
All times are GMT +1. The time now is 09:35. |