driftend 1303 filmpje
|
repost(edit: voor het eerste filmpje alleen, sorry).. maar blijft vet....
Als je het mij vraagt begon aan de hand van dit eerste filmpje een/de 1303 discussie.... |
Ik heb de filmpjes nooit gezien....... zou best eens een repost kunnen zijn hoor, daar niet van.
|
die eerste kwam Kruk@b toen mee geloof ik, met een titel als: "1303 kan ook leuk zijn" ofzo... Waarop dus een discussie begon... enz enz... Of heb ik eht nu mis?
enniewee... 1e filmpje had ik wel gezien, 2e nog niet! :cool: :D |
found... http://www.volksforum.com/forum/sho...&highlight=1303
"1303 niet cool?" was de titel... edit: 1e reactie van de topic... LOL :D |
okee... normaal kan ik geen filmpjes bekijken op mijn werk, nu kan ik dat wel, vandaar dat ik hem nog nooit gezien heb denk ik..... :)
|
je hebt zelf ook gereageerd zie ik... :D hahaha...
Maar oke, blijft goed! Was ook alweer even terug... |
Gereageerd zonder het filmpje te zien.....
|
Quote:
Uhhhhmmmmmm dubbele repost dus..... :o |
ey, tis geen aanval of verwijt... ;) :)
Was het niet deze die in het filmpje bezig is? even een foto reposten: |
nee weet ik..... :)
|
Ik sluit het topic maar ff, iedereen heeft dat filmpje al 4 keer gezien, haha!
|
dat 2e filmpje hhaha... en nu jullie jongens ! (met de porsches:D)
|
Quote:
Hmmm die ene in het filmpje ziet er wat gaarder uit dan deze vind ik...... (ik heb wel slecht kwaliteit beeld hoor dus daar kan het ook aan liggen) |
lol
|
1-0 voor luchtloper :p
|
Quote:
Mag een ander 3 letterig woord niet meer zeggen dus moet ik wat anders verzinnen he?? :p Is dat ook weer niet goed? Mag hem niet lelijk maar ook niet mooi vinden? :rolleyes: |
Quote:
Ze kon toendertijd de filmpjes niet zijn op haar werk... nu wel... En het heeft haar leven gebeterd... :D ps. als je dat al puntwaardig vind... |
volgens mij zit hier iemand ADSL te instaleren... :p
|
Quote:
Ben blond, dus het kan aan mij liggen, maar deze opmerking snap ik niet. :confused: |
All times are GMT +1. The time now is 05:51. |