![]() |
RNS-e
afgelopen weekend een nieuwe auto opgehaald.
Daar zit een rns-e in. Zat te kijken om mijn telefoon aan te sluiten. Daar heb ik dus een bluetooth module voor nodig. Maar ik heb het idee dat die al is een keer is ingebouwd. (er hangt een microfoontje) Dus ik denk dat ik alleen zo een kasje nodig hebt die de bluetooth verbinding legt. Heb zo het idee dat de rest van de kabelboom van de bluetooth er nog wel inzit. Heeft iemand niet toevallig zo een ding los liggen? Of weet iemand waar ik die los kan kopen ? (of tips wat ik het beste kan doen) |
Een origineel systeem heeft het microfoontje langs de binnenverlichting in de unit zitten. Deze zie je dus niet direct zitten.
Mocht het wel een origineeltje zijn; Via de dealer of Ebay |
![]() Is gewoon te koop (eventueel via mij). let even op !!!! er zijn 2 kastjes kijk even op http://www.magma-audio.nl/merken.as...=Audi&automerk= ik den dat je de MA13463 moet hebben. er is iets met de softwareversie van de RNS waar je op moet letten. André |
Bedankt voor de reactie's
@Veedubber: Microfoontje zit (hangt) idd bij de binneverlichting. Die is er dus niet ingebouwd maar hangt echt zo een microfoontje buiten. @Andrevr6 klopt ik weet dat je die kunt bestellen. Maar kun je ook die kastjes (die de verbinding legt zegmaar) los leveren? Site van jou ? lever jij alles tegen zelfde prijzen als die aangegeven staan op de site ? |
Kijk die microfoon kan van een oude carkit zijn, ik denk van een parrot carkit.
Die site is niet van mij, maar van een leverancier, en die prijzen zijn zijn de adviesprijs. maar ik denk dat ze bij de meeste winkels wel zoiets kosten. De kit koop je gewoon zo kompleet daar zit natuurlijk de bedrading bij, je hebt um binnen een uur er wel inzitten. Ik was er niet op uit om iets te verkopen hoor, :) het was alleen een antwoord op je vraag ;) |
All times are GMT +1. The time now is 21:14. |