Jan-Turbo
Jan-Turbo.
De bijvoeging achter mijn naam heeft niks (meer) met mijn snelheid te maken, die tijd heb ik gehad :D De naam Jan turbo komt van oorsprong van een regionale caberetier en die (bij)naam is mijn ooit eens toebedeeld door een collega (het waarom laten we even in het midden). In mijn vrije tijd vertoef ik thuis in Friesland, het noorden des lans dus. Ik rij al een goeie 13 jaar in Vw en ben sinds een jaar bezig met de oudere tak van de vw's. Zo heb ik (sinds kort) een Golf 1 Gli Cabrio van '82 in het hok staan, ben ik met een '84er caddy mk1 aan het restaureren en rij ik voor dagelijks gebruik een '91er caddy mk1. Voor mijn beroep doorkruis ik dagelijks t ganse land als road-manager met een truck met aanhanger en een kraan erop. Wat er in het kort op neer komt dat ik dus vrachtwagen chauffeur ben. Gr, Jan |
Hopsaa, weer een Fries erbij.
Wolkom. |
Tige dank
|
|
|
De Cabrio...
Staat nog geschorst en moet nog voor de apk maar ik heb te weinig tijd..... |
Tot slot mn '84er (project) Caddy.
Is nog in de construtieve fase (laswerk e.d. dus) en zal hopelijk dit najaar naar de spuiterij gaan... Zoals t front eruit moet gaan zien, onderspoiler in de kleur mee en dan een nette zwarte bumper ervoor... Achterkant: Totaalplaatje in het 1e voorjaarszonnetje van dit jaar: |
welkom collega :D
|
Welkom hier! Project ziet er goed uit!
|
Zou graag al verder zijn met mijn project maar de oprit waar ie op de foto op staat ligt er op dit moment geheel uit. Ko,t nieuwe bestrating in zodat m'n 'nieuwe' auto straks over een 'nieuwe' oprit kan rijden....
|
Kiek is oan.
Turbo LOSO. Mooi stukje is dat haha. :D Er Kan wel een solex in de bak van je caddy. Succes met de projecten. |
Haha. Turbo is snelheid en LOSO is loopsolex. En waarom een loopsolex? omdat k een rijontzegging ha!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:05. |