SMD, the third invasion ~ Kotem (B)
Half 9 verzamelen we en tegen 9 uur gaan we die kant op!
Straks foto's :thumbup: |
leuke kleine meeting en lekker dichtbij.
om 1500 was het volgens mij al ver afgelopen.. |
Hallo mensen,
Vandaag even naar SMD geweest in Kotem. Was mijn eerste rit je met mijn golf 2. En de eerste meeting van dit jaar. Was een leuke meeting jammer van de mindere opkomst maar ja dat kan wel eens zijn. Verder was weer alles goed geregeld :thumbup: Hebben een mooie plek gehad voor te staan met ons groepje Super.En bedankt orginisatie. En natuurlijk ook bedankt voor alle positieve reacties op ons project wat Ronnie en ik samen gemaakt hebben. En dat het dan meteen bekroond mag worden met een BEST OF SHOW. :thumbup: Super bedankt allemaal. Hier een paar foto: Grtz Eddy. |
pffff in ben net thuis uur of 8
en nu ff bij komen hihhihi Het was weer leuk met een groep uit het zuiden op pad te gaan kortom het was super. Groetjes Fai |
Zo ben ik ook terug van opruimen :D
Aleereerst wil ik 'live low' bedanken voor hun hulp en natuurlijk degene die gekomen zijn. Er waren dit jaar 15 wagen minder als vorig jaar, ma ons motto is en blijft: kwaliteit primeert boven kwantiteit!! In verband met de muziek, ik haat het persoonlijk als er dj staat te blazen gelijk een idioot, we houden eerder van een chille sfeer waar we dan ook naar streven en ook redelijk goed in slagen, maar dat was natuurlijk niet mogelijk zonder jullie!! Ook wil ik enkele marginalen bedanken genaamd Ruben, Shannon, Lionel, Nick en Sharona bedanken voor de 3 meter aan beschadigde blauwe gevelsteen bij een buurtbewoner, ze reden met een Alfa Romeo 147, BMW E46 en waarschijnlijk een Passat 3B, wie foto's van deze wagens heeft of meer info heeft zou fijn zijn zodat de bewoners een klacht in kunnen dienen wegens vandalisme :angry: |
@Edwin gefeliciteerd met je terechte prijs. :thumbup:
ps mooie foto's. :thumbup: |
Quote:
een donker blauwe alfa met zwarte wielen?? daar stond een lichte blauwe E46 spoiler ketel naast. Verder stonden daar alleen een aantal van die oud type a4 langs volgens mij geen 3b. Foto's zal het toch wel geven denk ik. |
trouwens de wegwijzering met die rat onderdelen vond ik ook zeer geslaagd!
|
Ik vond het allemaal goed geregeld!
Op de heenweg een golf 4 met audi voorkant en 5 serie koplampen achter me zitten! Niet meer binnen gezien! Dus dat selecteren zat wel goed! |
Hey benny,
Waar moeten die dan hebben gestaan in de hoofdstraat of de zijweg bij ons. Gr Eddy |
Quote:
Hoofdstraat, maar ik heb een hint gekregen net :D |
Meeting was top geregeld super plaatsen gehad en mooie wagens binnen, Ik heb genoten, van enkele lekkere biertjes en fris. Ook de eetkraam was super.
En goed gelachen vandaag. Heren en dames van SMD ga zo door dan zijn wij er wel weer bij volgend jaar. En voor diegene die die schade gemaakt hebben: wat een domme streek, zoiets kan dus SMD gaan oplossen en straks er voor zorgen dat zij dus een slechte naam krijgen bij de mensen die wel maar even "hun" straat vrij geven voor een Meeting. Hoop dat jullie ze krijgen en dat ze op hun plek gewezen worden. Gr Ronnie |
Quote:
Zag dat je mij ook een PB gestuurd had Bennie. Je inbox is helaas vol dus ik kan niet antwoorden. Ik ken de auto's die je bedoeld inderdaad en weet dat ze hier in de buurt rijden. De eigenaren ken ik niet. |
Gisteren toch nog gegaan met de Golf en heb me goed geamuseerd met de groep en de meeting was echt chillllll :thumbup:
@ erik - denk dat die golf na zonhoven is geweest. |
Was weer een gezellige meet gisteren en daar gaat het tenslotte om.
Lekker weer met met de vaste vriendengroep op pad, altijd leuk. Eddy bedankt voor de foto's, volgende keer wel ff wachten tot ik klaar ben met poetsen ;) Toch 2 uit het groepje die een prijs in ontvangst mochten nemen, Lawrence en Eddy nogmaals proficiat. Zijn ook 2 projecten waar heel veel tijd in is gaan zitten dus een terechte keuze naar mijn mening. Spijtig van die muur, vraag me af wat sommige mensen bezield om zoiets te doen als je ergens te gast bent. Hoop dat de daders achterhaald kunnen worden en dat ze voor de kosten gaan opdraaien. Dames en heren van SMD weer bedankt voor de goede organisatie, heb me wederom goed geamuseerd. :thumbup: Grtn Henk |
|
Je hebt weer mooie plaatjes geschoten. Bedankt voor de foto van de Passat :D
|
Iemand enig idee van wie deze mk2 is, hij stond juist voor het huis waar de gevelsteen beschadigd is, misschien dat hij iets meer weet??
|
Erik_Jetta hier op het forum volgens mij!
Edit: Ja dus: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=86413 |
wat hebben ze eigenlijk gedaan?????????
|
All times are GMT +1. The time now is 21:52. |