Hulp gezocht voor elektrisch probleem
Hallo, wie heeft er een MK1 golf (bwj 1979) met originele zekeringkast, en zou een aantal foto's kunnen mailen hoe aan de achterzijde de bedrading zit aangesloten. Of wie weet hoe dit hoort te zitten. Het begon namelijk met het wegvallen van de achterlichten en remlichten. Nu is er iemand mee bezig geweest die er zogenaamd verstand :screwy: van had, maar die heeft wat los getrokken en wat zitten vogelen en nu weet ik niet meer zeker of het goed zit.
Alvast bedankt voor de moeite :thumbup: |
Kijk eens op:
www.a2resource.com , dan electrical systems, fuse box information en dan Central Electric 1 Suc6 :thumbup: |
of www.volkswagen.msk.ru hier staan allerlei elektrische schema;s of van alle types, is wel allemaal in het engels of russisch
|
Volgens mij passen die stekkers maar op 1 manier! Tenzij die ''expert'' draden in de stekkers verwisselt heeft ;)
|
Ik zou eerst alle massadraden (bruine of brui/wit) maar even controleren of deze wel goed aan de massa (chassis) liggen.
Met een slechte massa krijg je de meest vreemde storingen..... Gr. Han |
Ik heb met m'n Jetta mk1 iets vergelijkbaars gehad, bleek idd dat de massa verre van in orde was en de bedrading helemaal zwart was van de corrosie intern! Leek wel of in het water gelegen had, uiteindelijk de bedrading vernieuwd en massapunten in orde gemaakt; probleem opgelost :thumbup:
Tis geen rocket science in een mk1 :D |
bedankt, ik ga weer verder. De stekkerblokken zijn het probleem niet, die volgorde is bekend maar de losse schuifstekkertjes daar heb ik mijn twijffels over.
We gaan het mee maken |
Ik ben bang dat je ook nog een nieuwe zekering kast nodig hebt
zijn nogal gevoelig. kun je nog krijgen bij classic parts, (prijzig) water uit de parafaan zorgt voor problemen |
All times are GMT +1. The time now is 14:03. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.