Golf 2 bruin oldschool !
Hierbij mijn "nieuwe" Golf 2. Het is een 1.6CL automaat uit 1985 in de kleur bruin/grijs met. Even snel wat foto's gemaakt net na de aankoop.
Het is een hele nette zonder deuken of roest en met een smetteloos bruin interieur. Bovendien nog maar 101dkm gereden. Heb er alle papieren bij ook uit Duitsland. De lak van de velgen is slecht, maar er zitten wel hele goede winterbanden op. Ideaal dus ook een ander setje velgen onder te gooien. Plannen zijn: Schroefset Andere velgen (weet nog niet welke) Radio die beter bij het bouwjaar past. (zit nu CD in) Ruitenwisser achter plat Verder misschien nog wat leuke oldschool goodies Binnenkort maak ik betere foto's.. |
ziet er netjes uit hoor!
succes :D |
Leuke basis!
|
Like!
|
nice! hoe rijdt dat nou zo'n 1600 automaatje? ben van plan om van de week ook naar een 1600 automaatje te gaan kijken.. leuke basis iig!
|
Quote:
thanks guys. 1600 automaatje rijdt erg relaxed en trekt zeker niet te langzaam op. deze schakelt nog erg soepel over. ik vind het stukker beter dan een 1.3tje handbak (die ik ook 2 heb gehad) |
men broer heeft net dezelfde maar handgeschakeld, staan 72.000km op en hij heeft hem van de eerste eigenaar kunen kopen.
Ik had de kleur nog niet veel gezien in ieder geval. Leuke wagen en veel succes ermee :thumbup: |
Intrax RS schroefset aangeschaft en originele VW Montreal velgen 14" 6j gehaald
deze velgen: (voorbeeld) dit worden voorlopig de velgen, maar ga verder op zoek naar een leuk setje velgen erbij. achterwisser ligt plat en radio met cassette zit er al in :) zal z.s.m. wat foto's plaatsen more to come! |
Kleurtje is inderdaad erg gaaf, zo ene staat bij mij een paar straten verderop ook, je ziet ze ook niet vaak en helemaal niet in deze staat! :thumbup:
|
old school style is zo gaaf, ben er zelf ook mee bezig xD respect
|
mooi succes er mee
|
zo de intrax schroefset zit eronder met de velgen. er zaten 185/60/14 winterbanden op de montreal (kroonkurk) velgen die zo goed als op waren. deze heb ik vervangen door 185/55/14 dunlop zomerbanden. snel even met telefoon een fotootje gemaakt. de intrax moet ik nog even goed afstellen (kan nog wel een stuk lager zo met die bandjes. :cool: ) en de velgen moeten nog goed gepoetst worden. weet iemand op welke auto deze velgen geleverd zijn. ik heb iets gehoord van bepaalde gti uitvoeringen..?
verder plannen zijn de dashboard speakers vervangen (deze zijn erg verrot) weet iemand welk type speakers er geschikt zijn? |
Welkom!
Is het geen kiwibruin? De uitvoering "Flair" heeft deze kleur,maar het lijkt een andere kleur? |
Een hele nette mk2, interieur ziet er ook nog fris uit :thumbup:
Ook een mooie zeldzame kleur. Wees er zuinig op! |
Quote:
de kleur van de flair is nog wat bruiner. deze kleur is meer grijs/bruin. (op het kenteken staat overigens wel bruin :thumbup: |
mooi ding,erg netjes nog.
|
Quote:
Had ik goed gezien dat het toch een andere kleur is :) Hij is erg bijzonder!Weet je de kleurcode? |
Quote:
De FLair is idd donderder. De kleurcode is LA8Z Antilope! Toevallig heb ik hem ook vind het egt een super kleur en zeker als je op de old school toer gaat! On topic: Ziet er al goed uit! Gr Vwstyling |
Quote:
thanks voor de kleurcode, dan weet ik dat ook weer! |
Velgen schoongemaakt en auto wat lager gedraaid. Ook 2 kleine deukjes uit de deur laten halen en 1tje uit de motorkap. Auto is nu geheel deukvrij. Begint al wat te worden zo:)
|
All times are GMT +1. The time now is 18:06. |